Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Prosze pomocy - blednie otwiera strone (zakladki)
Forum PHP.pl > Forum > Po stronie przeglądarki
dts512
Witam, jestem laikiem

prosze mi pomoc

pomagalem wrzucic strone na serwer

www.jsmebel.pl

od razu po kliknieciu na kontakt wyskakuje dziwne okno

ale gdy sie cofniemy i klikniemy np na strona glowna i potem na kontakt wszystko dziala

co jest nie tak sad.gif

gdzie szukac problemu

jesli trzeba podam kod jakiegos pliku php z serwera

prosze pokierujcie

co zrobic zeby od razu po wejsciu na strone i kliknieciu na kontakt wszystko sie wyswietlalo poprawnie

Pzdr
lejs
Żle masz zalinkowaną aplikację.
dts512
w ktorym pliku lub gdzie moge to ustawic?

w bazie danych localhost?

czy plik configuration.php?

sad.gif?

pomozcie
AdIoS_Neo
Witam,
coś jest nie tak w menu, gdy wejdziesz na stronę www.jsmebel.pl i popatrzysz na linki to są zupełnie inne niż na stronie np. www.jsmebel.pl/home
Czy Ty czasem nie korzystasz z ModRewrite ? btw. teraz nie tylko "Kontakty" wskazują błąd 404.
dts512
jak to zmienic

wszedzie na serw w folderze (ja_mebel) widze php same
oraz mase folderow: administrator, cache, components, error. images, includes, language, libriares, logs, media, modules, plugins, stats, templates, pare innych plikow w tym configuration.php jak i index oraz inde 2

zadnych html sad.gif

jak to zmienic?

w panelu joomla istny chaos

pomozcie prosze, jak zmienic te linki, ew jak ustawic by glowna byla www.jsmebel.pl/home
po wpisaniu w wyszukiwarke?

pls

Podpowiedzcie mi tylko jak ustawic aby po wpisaniu jsmebel.pl od razu dzialaly linki poszczegolne

ewentualnie jak ustawic zeby po wpisaniu jsmebel.pl od razu wchodzila jsmebel.pl/home gdyz na niej dzialaja linki

prosze wmiare mozliwosci wytlumaczyc najprosciej jak sie da

bede wdzieczny, nie mam gdzie sie z tym zglosic a dla was pewnie pestka
AdIoS_Neo