Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL][PHP] ZMIANA DANYCH W BAZIE MYSQL
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
kamello95
Mam taki problem,
Jak otwierałem stronkę nie podawałem w rejestracji okienek do wpisywania takich pól jak:
Adres:
Kod Pocztowy:
Miasto:

Teraz wsadziłem to w rejestracje i utworzyłem tabelki w MySQL. Jak ktoś sie rejestruje to zapisuje wszystko ok.

Moje pytanie brzmi jak zrobić żeby Ci użytkownicy którzy wcześniej sie zarejestrowali, mogli dodać te dane w pewnej podstronie.
Żeby były okienka Adres: Kod Pocztowy: Miasto: i pod tym przycisk dodaj dane.
Wtedy to zapisuje w bazie do tych tabelek które już są.

Z góry dzięki za pomoc.
Loped
  1. 'UPDATE `tabela` SET `kod_pocztowy`="'.$_POST['kod_pocztowy'].'" WHERE jakiś warunek'

analogicznie do pozostałych pól wink.gif.
kamello95
Mógłbyś troszeczkę mi to przybliżyć ?
Jestem zielony w PHP smile.gif
Loped
Masz za cel zaaktualizować dane w tabeli. W MySQL służy do tego klauzula UPDATE. Po wypełnieniu formularza przez użytkownika wykonujesz zapytanie akualizujące wybrane przez Ciebie dane:

1. mysql_query('UPDATE `tabela` SET `nazwa_pola`="'.$_POST['zmienna'].'" WHERE warunek');

gdzie:
- `tabela` to nazwa Twojej tabeli w której przechowujesz wybrane pola.
- `nazwa pola` - tego chyba tłumaczyć nie muszę.
- $_POST['zmienna'] - zmienna przechowująca wartość, którą użytkownik podał wypełniając formularz
- warunkiem może być np. identyfikator równy identyfikatorowi aktualnie zalogowanego użytkownika
kamello95
No tak, ale ja juz mam w tym pliku troche php, tzn. Tam zrzut danych z bazy, ze Twoje Imię: itp.
I dalej są okienka zmiany hasło.

Co do tego to nadal nie wiem jak to zrobić, bo jeszcze jakoś te okienka do wpisania trzeba.

Pomoze ktoś? Nie wiem naprawde o co chodzi
Loped
Cytat(kamello95 @ 13.03.2012, 17:35:07 ) *
No tak, ale ja juz mam w tym pliku troche php, tzn. Tam zrzut danych z bazy, ze Twoje Imię: itp.
I dalej są okienka zmiany hasło.