To jest pierwsza funkcja która robi zdarzenie po naciśnięciu spacji.Gdy naciskam spacje z diva wylatuje li(pocisk).
CODE
if (kod=="32")
{
missle.show();
/* var refreshIntervalId = setInterval(time, 50);*/
z=0;
var int = setInterval(time, 50);
for (i=0;i<2;i++)
{
var refreshIntervalId = setInterval(got, 1000);
}
missle.css({ "margin-top": 0});
{
missle.show();
/* var refreshIntervalId = setInterval(time, 50);*/
z=0;
var int = setInterval(time, 50);
for (i=0;i<2;i++)
{
var refreshIntervalId = setInterval(got, 1000);
}
missle.css({ "margin-top": 0});
A to druga funkcja która po trafieniu pocisku ma wyrzucać alert
CODE
function time(){
if ((z==280) && (j==k))
{
alert("Trafiony");
z=0;
missle.css({ "margin-top": 0});
window.clearInterval(refreshIntervalId);
}
}
if ((z==280) && (j==k))
{
alert("Trafiony");
z=0;
missle.css({ "margin-top": 0});
window.clearInterval(refreshIntervalId);
}
}
No i do tego wszystko ładnie działa tylko że ta linijka nie chce zatrzymywać pocisku i i wraca on do pozycji 0 a potem leci dalej tak jak wcześniej.
CODE
window.clearInterval(refreshIntervalId);
A chcę by po trafieniu w wrogi czołg intervał się zatrzymywał.
Proszę o pomoc już 2 h nad tym siedzę i żaden z moich sposobów nie zadziałał...