Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: W czym obsługiwać cookie w JS czy PHP?
Forum PHP.pl > Forum > Po stronie przeglądarki > JavaScript
james8
Witajcie,

tak jak w temacie, jestem początkującym programistą, znam już html, php, mysql, java script ucze się Code Ignitera. \

Zastanawiam się jaki sposób osbługi ciasteczek jest najłatwiejszy i najbardziej wydajny.

Wiem że można zrobić to w wielu językach, np JS, PHP jednak nie wiem co wybrać. Proszę o Wasze opinie smile.gif
kamil4u
Zależy od przypadku - przyszłego zastosowania.

Wykorzystanie PHP ma tę zaletę, że gdy ktoś będzie miał wyłączoną obsługę JS to tak czy siak zapiszesz ciastko.
james8
Cytat(kamil4u @ 10.02.2013, 19:13:20 ) *
Zależy od przypadku - przyszłego zastosowania.

Wykorzystanie PHP ma tę zaletę, że gdy ktoś będzie miał wyłączoną obsługę JS to tak czy siak zapiszesz ciastko.

Próbowałem przebrnąć przez TEN tutorial, jednak jest trochę zawiły, zastanawiam się czy faktycznie nie pozostać przy php.

Może jeszcze jakieś opinie / przemyślenia w temacie? smile.gif
kamil4u
Jaki tutorial?

Napisz co chcesz zrobić to doradzimy Ci już na konkretnym przykładzie.
james8
Cytat(kamil4u @ 10.02.2013, 20:22:08 ) *
Jaki tutorial?

Napisz co chcesz zrobić to doradzimy Ci już na konkretnym przykładzie.

Przepraszam, z roztargnienia zapomniałem dodać LINKU.

Zacząłem budaować portal ogłoszeniowy, i pomyślałem sobie, że niektóre dane mogłby być przechowywane w ciasteczkach (np. login, hasło, ostatnie wyszukiwania, wybrana lokalizacja itp).
Portal najprędzej będzie oparty o Code Igniter, bądź Smarty.

Frameworki prawdopodobnie posiadają już obsługę Cookie (chodź do tego jeszcze nie dotarłem), uczę się wszystkiego na raz Frame worki, JS, Jquery, Ajax smile.gif
kamil4u
Cytat
że niektóre dane mogłby być przechowywane w ciasteczkach (np. login, hasło ...

Zanim zaczniesz to robić koniecznie poczytaj o bezpieczeństwie trzymania danych w ciasteczku - a raczej jego brakiem.
james8