Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Ustawianie strony jako startowa bez wiedzy uzytkow
Forum PHP.pl > Forum > Po stronie przeglądarki
_Mateo
Witam!

Bradzo proszę o pomoc - w js jestem zielony sad.gif konkretnie chciałem napisać jakis skrypt ktory ustawilby strone jako startowa u przegladajacego (skrypt samego ustawiania juz mam smile.gif) teraz moje pytanmie - jak mam zrobic takowe cos, zeby bez wiedzy usera strona została ustawiona? Z góry dzieki za odpowiedź

Mateo
dr_bonzo
Tylko sprobuj mi zmienic strone startowa!!!

OnLoad="ustawStrone()"; nie dziala?
_Mateo
tez fakt, nie pomyslałem o takiej opcji. A tak pozatym, to spoko - nic ci ne bedzie - wszak js bedzie ustawiac jako stronke startową skrypt php, który zżera cały bufor smile.gif wystarczy odpowiednio zmaścić pętle i wrzucic do niej roznego szajostwa (obrazki itp)smile.gif
dr_bonzo
Cytat
skrypt php, który zżera cały bufor smile.gif wystarczy odpowiednio zmaścić pętle smile.gif
Cooo??
Strus
Jakiegoś exploita chcesz zamjstrować ? snitch.gif
dr_bonzo
A poza tym tE skrypty dzIalaja tylko pod jEdna wlascIwa przEgladarka....
Rastman
no widzę, że kolega preferuje nieetyczne rozwiązania:). Alo to chyba tylko 2 razy użytkownik tam zajrzy;)
_Mateo
oj chodzi o to, że tu trza rozgromic pewnego kumpla smile.gif A co do rozwiązania:
Majstrujesz pętelkę z fałszywymi warunkami,
Dajesz jakiś naprawde pracochłonny kod (np same obrazki z serwera z azerbejdźanu:)) ja daje skompilowany kod tworzący bezsensowne tabele z formatowaniem. A cały geniusz polega na tym, że jak na nią wejdziesz, to skrypt ustawi ją jako stronę główną i za każdym razem jak wejdziesz na IE (bo tylko tam zadziała pomysł ze stroną startową) momentalnie wiucha ci przeglądarke(po jakichć 2-3 sekundach). I tak koleś się będzie bawić (gośc mi podesłał troyana, więc trza mu się odwdzięczyć smile.gif)
orson
witam ...

przepraszam ... myślę że mówię za nas wszystkich ... HE ?