Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php] odczyt danych i zapis do pliku
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
bczarnota
Cześć jestem bardzo początkujący. Chciałbym napisać rosty skrypt ale nie umiem, bo za mało wiem. Chciałbym żeby mój skrypt działał w następujący sposób: Chcę aby sprawdził folder nadrzędny w którym, znajdują się strony .htm. sprawdził czy są nowe pliki a jeśli są żeby zapisał je w wybranej formie np.
  1. <?php
  2. <li><a href="adres do pliku"> nazwa pliku</a><br />
  3. <li><a href="adres do pliku"> nazwa pliku</a><br />
  4. <li><a href="adres do nowego pliku"> nazwa nowego pliku</a><br />
  5. ?>

Gdzie nazwa nowego pliku jest w jakiś sposub zakodowana w pliku htm do odczytu dla skryptu.
Jeżeli ktoś napisze mi następujący skrypt niech opisze go dla mnie po kolei. Z góry dziękuje.
treewood
bczarnota - nie wiem czy ktos bedzie sklonny za free ci takie cos zaserwowac ale mysle, ze warto bys zagladnal do manuala i przygladnal sie klasie "dir". masz tam nawet ladny przyklad tego jak wykorzystac listowanie plikow
Cysiaczek
Ke? Oj. Rozumiem, że jesteś pocztkujący, ale tu się nie dostaje gotowców, tylko merytoryczną (najczęściej) pomoc. Programowanie to sztuka i trzeba poznac jej zasady, zrobisz to poprzez kursy. Czytaj kurs i manual pod www.php.net . jak czegoś nie zrozumiesz, to szukaj na forum, lub na google. Jeśłi nie znajdziesz, to pisz na forum.

kursy: Temat: Kursy dla poczatkujacych

Pozdrawiam.
Lombi
HeHe Cudi robi furorę w ostatnich dniach biggrin.gif

Poczytaj! To się przyda do wyboru katalogów i uploadu!
link

Treewood dobrze pisze, to nie jest jedna linijak kodu smile.gif
bczarnota
Dzięki za pomoc to powinno wystarczyć na początek. Pokaże swoje wypociny, jak nie będe czegoś wiedział to myśle że, mi pomożecie?
Lonas
pomożemy ;-) ..
Nie wiem czemu ale kojarzy mi się to z jakimś filmem
bczarnota
Nie z filmem!! To wałęsa sie pytał tak na jakimś zebraniu.
Dobra wypociłem coś takiego:
  1. <?php