Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Problem z wyświetleniem podstrony zawierającej skrypt w javie
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Aleib
Witam Wszystkich

Ponieważ jestem początkującym w tematyce php, a ponadto przeszukałem dziesiątki stron i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi pozwalam sobie na przedłożenie tutaj mojego problemu.

Mianowicie mam stworzoną jedną podstronę która zawiara skrypt w javie. Skryp ten dotyczy odliczania czasu pozostałego. Strona ta samodzielnie działa tzn. jak ją wyświetlam osobno widze jak czas zostaje odliczany do ustalonej daty.
Tą strone chciałem wyświetkić na stronie głównej w jednym z menu. czyli miała się tam pojawić informacja o okoliczności i czasie który pozostał do momentu jej nadejścia (zawarta w podstronie opisanej powyżej).
Do tego celu użyłem include. Otrzymałem wynik następujący. Z wspomnianej przeze mnie podstrony, w miejscu które określiłem na stronie głównej wyświetla mi się grafika ( co do okoliczności) i wyświetla mi się belka w której powinien pojawić sie odliczany czas. Nistety nic w niej nie ma. Tylko białe tło.
Jak zrobię to za pomoca iframe to wiadomo wsztawiam ramke. Wtedy wszystko działa ok. Ale ja nie chce żeby to tak wyglądało. tzn z ramką.

Mam nadzieję że w miare jasno opisałem swoj problem. Bardzo proszę osoby którym przychodzi jakies rozwiązanie do głowy o pomoc.

Z góry bardz serdeczeni dziekuję
sticker
aplet javy?! czy skrypt javascript? Pokaż jakis kawałek kodu gdzie to chcesz umieścić i co chcesz umieścić bo tak w ciemno to cięzko coś pomóc.. Przypuszczam że powinieneś troszke o DOMie poczytać co ułatwiło by Ci prace z js *( jezeli o niego chodzi) Tak czy siak wklej tu kawałek kodu bedzie prościej i szybiciej niż sie domyśleć ocb smile.gif
Aleib
Oto stronka z JS http://www.bb.domenomania.pl/countdown.php a chce ja wyswietlic na www.bb.domenomania.pl

wyswietlam ja wstawiajac do pliku odpowiedzsialnego za lewe menu nastepujacy kod

<? include("countdown.php"); ?><br>