potrzebuje cos takiego aby w JS podmienic zdjecie w momencie wystapienia zdarzenia np onms_over

moge to zrobic w malo wyszukany sposob- zawierajac caly kod w onmouseover(), ale zastanawiam sie jak tutaj zrobic to z pomoca obietkow(co troche powinno uporzadkowac kod:)

zdarzenie wywoła obiekt Image więc on powinien wiedziec co podmienic, jak umiejscowic podmienione zdjecie itp. dlatego przydalo by sie dziedziczenie po klasie Image(co mimo kuriozalnej skladni jest mozliwe). tylko co z tego ze bede mial nowa klase wykonujaca to co chce jak w HTML dalej bedzie obiekt IMG i przegladarka bedzie wskazywala(po najechaniu myszka) obiekt Image po ktorym bym dziedziczyl a nie moj wlasciwy obiekt, ktory wie co zrobic.

myle sie?

jesli zrobie sobie osobna klase przechowujaca wskazanie na obiekt Image; to po najechaniu na IMG bede musial dodatkowo przeszukac liste moich obiektow; porownac Img na ktory najechalem z wartoscia w moim obiekcie i dobiero potem wykonac jakas akcje, a wiec troche bez sesnu