Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: usuwanie zawartości diva
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
gregoryg
Witam!

Mam pewien problem, a mianowicie używam funkcji include do wczytywania zawartości zewnętrznej strony do strony glownej po kliknieciu na linka w menu. Wszytsko jest fajnie, tylko że include dodaje jedynie zawartość, a że ja jestem początkujący to nie wiem jak usunąć poprzednią zawartość ze strony głównej przed wczytaniem nowej. Prosze o pomoc i z góry dziękuję za wszelkie wskazówki. Wstawiam kod:

<div id="container">
<div id="centerwrapper">
<div id="center">
Tutaj wyświetla sie dołączona zawartość i trzeba wykasowac poprzednia.
<?php
$go=$HTTP_GET_VARS["go"];
switch($go)
{
case "zabiegi":
include("Zasoby/Strony/zabiegi.html");
break;
case "kontakt":
include("kontakt.html");
break;
case "strona_glowna":
include("strona_glowna.html");
break;
}
?>

</div>
</div>

<div id="left">
A tutaj są linki do stron które wczytuję.
<dl>
<dt>Terapia dźwiękiem</dt>
<dd><a href="#">Działanie</a></dd>
<dd><a href="#">Moc uzdrawiająca</a></dd>
<dd><a href="?go=zabiegi" title="Zabiegi">Zabiegi</a></dd>
</dl>

</div>
</div>

Pozdrawiam serdecznie smile.gif
phpion
Przecież ten kod powinien nadpisywać (?), a nie dopisywać do zawartości diva. Po prostu includujesz właściwą stronę w wybranym miejscu. Jak może Ci, przy tym kodzie, pozostać stara treść?
gregoryg
No to zobacz sobie http://www.misyigongi.pl/glowna.php i nacisnij menu Zabiegi to Ci dopisze zawartość strony. Nie wiem ale to chyba przez to że zawartość strony glownej jest wpisana juz w divie. Moze to byc przez to?
Cysiaczek
Popraw proszę tytuł i zawartość na zgodne z zasadami forum Przedszkole
phpion
Już chyba wiem o co Ci chodzi. W includowanych plikach (w tym przypadku tym z różnistymi masażami) wywal wszystko od <html> do <body> i </body></html> - zostaw samą treść podstrony.
gregoryg
Tak zrobiłem i śmiga i buczy smile.gif Dzieki wielkie za pomoc. Pozdrawiam serdecznie