Standardowo na początku napiszę, że jestem początkującym w dziedzinie PHP i MySQL.
Mam następujący problem. Zakupiłem książkę pt. PHP5 i MySQL Biblia. Jeden z rozdziałów tzn. 44 to "Uwierzytelnianie użytkowników". Wszystko jest fajnie do chwili rejestracji nowego użytkownika. Nie wiem, co zmienić w skrypcie, aby email został wysłany. Poniżej przedstawiam kod źródłowy pliku register_funcs.inc (pozbawiony komentarzy)
Wielkie dzięki za pomoc