Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Wyświetlanie informacji o określonej godzinie
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
maryjan
Witam,

mam problem, z którym nie potrafię się uporać, tym bardziej, że jestem laikiem totalnym.

Chciałbym wyświetlić określoną informację (skrypt javascript) tylko o określonej godzinie w poszczególne dni.

Czyli:

Poniedziałek - między 8-16
Wtorek - między 8-16
Środa - między 8-16
Czwartek - między 8-16
Piątek - między 8-16
Sobota - między 8-12
Niedziela - między 8-12 (lub czasami nic)

Czy jest na to rozwiązanie jakiś prosty skrypt lub ktoś mógłby pomóc?
markonix
Jesteś pewien że musi to być akurat pisane w JS?
Znacznie lepszym wyjściem jest tu PHP jeśli to jakaś informacja np. o godzinach otwarcia.
No chyba, że chcesz aby o 16 bez odświeżania strony zmieniło się na "zamknięte".

Cytat
(lub czasami nic)

a to zdefiniuj.. w programowaniu nie ma miejsca na takie mało konkretne pojęcia wink.gif
Szymciosek
Zainteresuj się tym: http://www.w3schools.com/jsref/jsref_obj_date.asp + do tego prosty if/elseif do których stworzysz sobie warunki np.

if ('poniedziałek' && 'hour' >=8 && 'hour' <= 16)
{
//pokaz cos tam.
}
Sephirus
  1. // klucze to dni tygodnia (1 - poniedziałek), wartości tablicy to godziny od-do
  2.  
  3. $dayHours = array(
  4. 1 => array(8,16),
  5. 2 => array(8,16),
  6. 3 => array(8,16),
  7. 4 => array(8,16),
  8. 5 => array(8,16),
  9. 6 => array(8,12),
  10. 7 => array(8,12)
  11. );
  12.  
  13. $hours = $dayHours [(int) date('N')];
  14. $hour = (int) date('g');
  15.  
  16. if($hour > $hours[0] && $hour < $hours[1]) {
  17. echo 'skrypt...';
  18. }
  19.  
maryjan
aj przepraszam pomyłka sad.gif

Chodz mi o skrypt w php, który będzie wyświetlał mi skrypt w js o określonej porze. W js mam rotujące 2 numery telefonów i chciałbym aby w php wyświetlić je tylko w określonej godzinie danego dnia.

Sephirus dziękuję za rozwiązanie za monent sprawdzę smile.gif
markonix