Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wysyłanie maila ze strony bez użycia programu pocztowego
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
Cosi
Witam mam mały/duży problem dotyczy tego iż posiadam n/w skrypt który służy do wysyłania maila ze strony www bez udziału programu pocztowego. Po wstawieniu na strone wpisaniu wszystkiego/wypełnieniu i kliknieciu na wyślij dostaje informacje ze wiadomość została wysłana i tu zaczyna sie problem - nie dostaje wiadomosci sad.gif bardzo prosil bym o pomoc jak sobie z tym poradzić ewentualnie jak skonfigurowac serwer lub php nie mam za dużego doświadczenia w obsłudze serwera wiec proszę o cierpliwość i wyrozumiałość smile.gif.

[php:1:769311981d]<?php
//sprawdzamy, czy zmienna $submit jest pusta
if (empty($submit))
{
//wyświetlamy formularz
echo "<table border="0"><form method="post">
<tr>
<td>Treść wiadomości</td>
<td><textarea name="tresc" style="width: 250px; height: 100px"></textarea></td>
</tr>
<tr>
<td>Imię, nazwisko lub nick</td>
<td><input type="text" name="imie" style="width: 250px"></td>
</tr>
<tr>
<td>Adres e-mail</td>
<td><input type="text" name="email" style="width: 250px"></td>
</tr>
<tr>
<td>&nbsp;</td>
<td><input type="submit" name="submit" value="Wyślij">&nbsp;
<input type="reset" value="Od nowa"></td></form>
</tr>
</table>";
}
//sprawdzamy, czy zmienne przesłane z formularza nie są puste
elseif (!empty($tresc) && !empty($imie) && !empty($email)){
//jeżeli powyższy warunek jest spełniony tworzona jest wiadomość
//zmienna $message zawiera treść wiadomości
$message = "Treść wiadomości:n$trescnWysłał: $imiene-mail: $email";
//zmienna $header zawiera przede wszystkim adres zwrotny
$header = "From: $imie <$email>";
//funkcja mail() za pomocą której wiadomość zostanie wysłana
mail("adres@domena.pl","Wiadomosc ze strony WWW","$message","$header");
//wyświetlenie komunikatu w przypadku powodzenia smile.gif
echo "<div align="center"><strong>Wiadomość została wysłana poprawnie!</strong></div>";
}