Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Formularz bez przycisku, lub coś co przesle w podobny sposób zmienne ?
Forum PHP.pl > Forum > PHP
warezxp
Witam !

Mam problem otóż jestem początkujący i chce przesłać zmienne z formularza do pliku,
ale chce by to było na zasadzie takiej że w formularzu zmienne maja zdefiniowane wartości i chce je przekazać bez żadnego potwierdzenia-guziku itp.
Da rade coś takiego zrobić ? wszystko już mam tylko chodzi mi o to nieszzęsne potwierdzenie w formie przycisku lub entera którego nie chce.
piotrooo89
coś takiego? http://www.google.pl/search?q=onchange+sub...lient=firefox-a
warezxp
Nietsty nie o takie coś mi chodzi możne coś innego.
dr_bonzo
To niby kiedy ma sie formularz wyslac?
warezxp
Ja chce by sam się wysłał, bo wartości ma zdefiniowane nikt ich nie wprowadza. Trochę przybliżę temat otóż jest sobie strona A a na niej formularz z którego dane idą do strony B gdzie są przetwarzane i chce teraz by te dane przeszły do strony C, dane umieściłem ponownie w formularzu tylko kwestia jest taka że chce by przekazano je automatycznie.
bobo168
Jeżeli podstrona b ma tylko przetwarzac dane to po co wogóle ona jest nie łatwiej połączyc postrony b i c i po kłopocie?
warezxp
W tym problem że strona C nie jest moja tylko A i B są moje.
bobo168
Nie rozumiem za bardzo tongue.gif Mogłbyś to pokazac na jakimś prawdziwym przykładzie?
warezxp
No już jaśniej przedstawić nie mogę, kodu też pokazać nie mogę. Ale jak już powiedziałem rozchodzi się o to by przekazać zmienne za pomocą formularza który zrobiłem w automatyczny sposób bez żadnego przycisku czy wciskania klawisza enter. Lub jeśli wiecie możne znacie inną metodę która prześle zmienne z wartościami w podobny sposób do formularza.
bobo168
Użyj takiej funkcji:
  1. <?php
  2. function przekieruj($dane,$adres=''){
  3.  if(empty($adres)){$adres = $_SERVER['PHP_SELF'];}
  4.  echo '
  5.  <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"