Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: W jaki sposób mogę przesłać między stronami dane typu resource (zasób)
Forum PHP.pl > Forum > PHP
fudddi
Witam, jestem początkującym programistą, mam następujące pytanie do osób bardziej zaawansowanych ode mnie:

W jaki sposób mogę przekazać z jednej strony do kolejnej dane typu resource, dla podpowiedzi powiem że takie dane generuje mi komenda: ssh2_connect.

Miałem zamiar napisać skrypt łączący sie do shella podtrzymujący sesje a nie taki który wysyłając kolejną komendę do serwera łączy się do niego ponownie dla zilustrowania tego o czym mówię dołączam mój skrypt.

1. <?php
  2. if (isset($_POST['komenda'])){
  3. $connect = ssh2_connect("193.218.153.116", 22) or die('Blad: nie mozna ustanowic polaczenia\n');
  4. ssh2_auth_password($connect, "login", "haslo") or die('Blad: nie mozna sie zalogowac\n');
  5. $shell = ssh2_shell($connect, 'vt102', null, 80, 70, SSH2_TERM_UNIT_CHARS) or die('Blad: stabilnosci shella\n');
  6. stream_set_blocking($shell, true);
  7. fwrite($shell,$_POST['komenda']."\n");
  8.    $data = '';
  9.    sleep(1);
  10.    $buf = fread($shell,4096);
  11.    $data .= $buf;
  12. fclose($shell) or die('Blad: nie mozna zamknac polaczenia\n'); //zamyka strumień
  13. $x=strpos($data, 'skrypt');
  14. $data=substr($data, $x);
  15. $_POST['dane'] .= $data;
  16. }else{
  17. $_POST['dane'] = 'oczekiwanie na zapytanie ...';
  18. }
  19. ?>
  20. <center>
  21. <table border=40><tr><td>
  22. <textarea rows="20" cols="100" readonly="readonly">
  23. <?php echo $_POST['dane'] ?>
  24. </textarea></tr></td>
  25. <tr><td><form action="" method="POST">
  26. <BR>Wpisz zapytanie:
  27. <input name="komenda" size="78" type="text">
  28. <input name="dane" type="hidden" value="<?echo $_POST['dane']."\n";?>">
  29. <input type="submit" value="Wyslij">
  30. </form></td></tr>
  31. </table>
  32. </center>

P.S.