Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]BOT PHP DO GRY PRZEGLĄDARKOWEJ
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Vernito
Witam , więc jestem nowy i kompletnie nie znam się na PHP .

Więc pytanie do was jak by ktoś mógł mi krok po kroku wytłumaczyć jak zrobić BOT'a do Gry przeglądarkowej typu Prisonwars był bym wdzięczny bo nie mam o tym zielonego pojęcia chodzi o to by zrobić takiego bota by sam chodził na siłkę przy wyłączonym kompie jak potem go wrzucę na crona itp,powtarzam nie znam się kompletnie na PHP gdy by ktoś mnie oświecił był bym wdzięczny jak zrobić takiego bota .
potreb
Oświecenie: link
Vernito
Potreb czytałem już coś takiego , lecz nic z tego nie kapuję o co chodzi z tymi zawartościami bo opisują to dla zielonych tak choćby wiadomo o co chodziło z tą zawartością i tak dalej chce po kolei wiedzieć jakie komendy wpisać co skopiować z kodu źródłowego strony Pirsonwars itp , a ty mi wyjeżdżasz z taką stroną takich stron to ja mnóstwo czytałem tylko nie wiem czy mam zacząć od tablicy itp w ogóle nie rozumiem języka tych profesorków co do mnie mówią pieprzą coś o pętlach zawartości , klasach a ja nawet nie wiem o co kaman przykładowy tekst ; tu musisz zmienić zawartość czegoś tam no sorry i potem nie czaje o co kaman z tą zawatością itp .

PO PROSTU NIE ZNAM JĘZYKA TYCH PROFESORKÓW DLA ZAAWANSOWANYCH TO MOŻE WIADOMO O CO CHODZI Z TĄ ZAWARTOŚCIĄ,PENTLAMI I TAK DALEJ ALE JA NIE WIEM WIĘC SORRY, PROSZĘ O LEPSZE OŚWIECENIE z góry dziękuje ! .

Po Prostu ja czytam ten kod co oni tam piszą niby coś wyjaśniają a tak na prawdę gówno z tego rozumiem mówią to w języku nie wiem jak to nazwać idiotycznym
b4x
Śledzisz każdy ruch jaki wykonuję przeglądarka przy zamierzanym ruchu - i kopiujesz go do PHP.