Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [JavaScript][MySQL]Problem z dodaniem rekordu do bazy
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
CryWolf
Witam! Mam jakąś niezgodność. Wszystkie zmienne zaczynające się od $w to zmienne wpisane przez użytkownika, dla przykładu wypełniam je trzema literkami 'aaa'.
Wszystkie inne zmienne to liczby jedno/dwucyfrowe. ECHO tuż przed Insertem dałem tylko dla sprawdzenia czy zmiennym zostaje przypisana wartość. ECHO wyświetla po przecinkach poprawne wartości, żadna zmienna nie jest pusta a jednak rekord do bazy nie dodaje się. Miałem dłuższy czas przerwę, jestem samoukiem i po prostu nie mogę skumać teraz czemu to nie działa. Połączenie z bazą jest.

1. '$jaa', '$wnazwacelu', '$wsposobcelu', '0', '$priorytetcelu', '$wuwagiocelu', '$prywatnosccelu', '$realizacjanrdniamiesiacacelu', '$realizacjamiesiaccelu', '$wrealizacjarokcelu' WYKONANO
  2. ";
  3.  
  4. mysql_query("INSERT INTO cele VALUES ('', '$jaa', '$wnazwacelu', '$wsposobcelu', '0', '$priorytetcelu', '$wuwagiocelu', '$prywatnosccelu', '$realizacjanrdniamiesiacacelu', '$realizacjamiesiaccelu', '$wrealizacjarokcelu')'");
  5.  

Tabela wygląda tak:

1. CREATE TABLE `cele` (
  2. `id` bigint(30) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
  3. `autorcelu` varchar(15) NOT NULL DEFAULT '',
  4. `nazwacelu` varchar(30) NOT NULL DEFAULT '',
  5. `sposobcelu` longtext NOT NULL,
  6. `zrealizowanotaknie` tinyint(1) NOT NULL DEFAULT '0',
  7. `priorytetcelu` tinyint(1) NOT NULL DEFAULT '0',
  8. `uwagiocelu` longtext NOT NULL,
  9. `prywatnosccelu` tinyint(4) NOT NULL DEFAULT '0',
  10. `realizacjanrdniamiesiacacelu` tinyint(2) NOT NULL DEFAULT '0',
  11. `realizacjamiesiaccelu` tinyint(2) NOT NULL DEFAULT '0',
  12. `realizacjarokcelu` int(4) NOT NULL DEFAULT '0',
  13. PRIMARY KEY (`id`)
  14. ) TYPE=MyISAM AUTO_INCREMENT=1 ;

Pozdrawiam smile.gif
nospor
Skoro nie dodaje sie rekord do bazy, znaczy ze masz blad zapytania.
Jak wyswietlic błąd zapytania masz napisane tu: