Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Link aktywacji konta nie działa.
Forum PHP.pl > Forum > PHP
lestatxx
Witam.
Jestem początkującym jeśli chodzi o tematy skryptów więc proszę o wyrozumiałość.

Zakupiłem ostatnio skrypt, który udało mi się przerobić pod moje potrzeby.Niestety email z aktywacją konta nie działa, wyświetla się natomiast taka komenda.
The requested URL /aktywacja,13f8501989cdc921d4570d573354fdec,53.html was not found on this server.

Podejrzewam że rozwiązanie jest bardzo proste niestety osoba od której kupiłem skrypt niestety nie odpisuje na maile.

serwis mieści się pod adresem www.pracadlalekarza.eu

Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Pozdrawiam
Łukasz
thek
Poczytaj w readme czy czyms takim dołaczonym do skryptu, czy aby nie powinieneś dopisać linijki w htaccess by to działało.
rafalp
Masz złe ścieżki albo tak jak kolega wspomniał wyżej braki lub zły .htaccess
Ten komunikat mówi tyle że takiego adresu nie ma na serwerze po prostu.
lestatxx
Httacces wygląda tak.

RewriteEngine On
RewriteBase /

RewriteRule index.html index.php
RewriteRule pokaz_wszystkie(,strona-)?([0-9]+)?.html$ index.php?mod=view_all&site=$2
RewriteRule branze.html index.php?mod=sectors
RewriteRule kraje.html index.php?mod=countrys
RewriteRule rejestracja.html index.php?mod=rejestracja
RewriteRule edukacja-?([0-9]*).html index.php?mod=edu&id=$1
RewriteRule pomoc.html index.php?mod=art&id=2
RewriteRule regulamin.html index.php?mod=art&id=3
RewriteRule rejestracja-([0-9]+).html index.php?mod=rejestracja&option=$1
RewriteRule nowe-haslo.html index.php?mod=nowe-haslo
RewriteRule szukanie_zaawansowane.html index.php?mod=search_adv
RewriteRule ^region-([0-9]+),[0-9A-Za-z\-]*(,strona-)?([0-9]+)?.html$ index.php?mod=region&id=$1&site=$3
RewriteRule ^branza-([0-9]+),[0-9A-Za-z\-]*(,strona-)?([0-9]+)?.html$ index.php?mod=sector&id=$1&site=$3
RewriteRule ^kraj-([0-9]+),[0-9A-Za-z\-]*(,strona-)?([0-9]+)?.html$ index.php?mod=country&id=$1&site=$3