Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Problem z wczytywaniem kodu
Forum PHP.pl > Forum > PHP
sianoo
Mam pewien problemik z PHP. Skrypt, a dokładniej menadżer plików który uruchamiam w firefoxie wyświetla mi ciąg znaków. Wygląda to tak:

Chciałbym wstawić menadżer na stronę i jak widać nieładnie to wygląda.Nie wiem co się dzieje? co_jest.gif
Może pomoże informacja, że kod otwierany w notatniku lub programie do tworzenia stron www zaczyna się na <? i kończy na ?>. Inny menadżer który chciałem wstawić na stronę www też wyświetlał się w taki sposób.

EDIT: Przy innych skryptach wstawianych na stronę lub uruchamianych(napisanych w Php) też wyskakiwał ciąg znaków.
thek
short_tags w php.ini?
phpion
Proszę poprawić temat wątku na lepiej opisujący problem. Tutaj każdy ma "problem ze skryptem".
sianoo
Cytat(thek @ 19.07.2011, 11:36:21 ) *
short_tags w php.ini?

A co dokładniej?
Jestem początkującym z językiem php więc poprosiłbym jaśniej php.gif
Reptile ReX
PHP jest językiem skryptowym, interpretowanym, więc musi posiadać interpreter.
Jestem pewien, że uruchomiłeś plik .php normalnie w firefoxie, bez serwera.

PHP musi być na serwerze z obsługą PHP.

Druga możliwość: zapisałeś skrypt php jako plik .html
sianoo
Cytat(Reptile ReX @ 19.07.2011, 12:30:09 ) *
PHP jest językiem skryptowym, interpretowanym, więc musi posiadać interpreter.
Jestem pewien, że uruchomiłeś plik .php normalnie w firefoxie, bez serwera.

PHP musi być na serwerze z obsługą PHP.

Druga możliwość: zapisałeś skrypt php jako plik .html

Plik jest zapisany jako .php i otwierany już na serwerze. Chyba, że błędem może być to, że serwer stoi na moim własnym ip poprzez program "VertrigoServ".
gac3k
kolega kazał Ci sprawdzić, czy nie masz opcji short_tags w php.ini, ustawionej na off (a tak jest się zdaje domyślnie od PHP 5.3), jak coś to po prostu zmień na początku pliku <? na <?php
thek