Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [HTML][PHP]Problem z method="post"
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
wafel611
Witam, jestem dosyć początkujący i od razu wystąpił pewien problem, otóż mam taki sobie tutaj skrypt:

1. <html>
  2. <head>
  3. <title>Gra tekstowa</title>
  4. <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250" />
  5. </head>
  6. <body>
  7.  
  8. <?
  9. mysql_connect("xxx", "xxx", "xxx") or die(mysql_error());
  10. mysql_select_db("xxx", "xxx", "xxx", "xxx") or die(mysql_error());
  11.  
  12. INSERT INTO final VALUES ('imie');
  13.  
  14. ?>
  15.  
  16. <form action="final.php" method="post" />
  17. Podaj swoje imię: <input type="text" name="imie"/>
  18. <input type="submit" value="Zatwierdź" />
  19.  
  20.  
  21. </body>
  22. </html>

I oczywiście wywala mi błąd
Kod
Parse error: syntax error, unexpected '<' in /home/sites/i/in/inf/xxx/final.php on line 16

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, co robię nie tak?
Korab
Kolego... mysql_query() sie klania.
kadlub
nie masz zamknięcia formularza a to w linii 12 to jak ma niby działać
może powinno być tam mysql_query()
poczytaj też o POST i GET
wafel611
  1. <html>
  2. <head>
  5. </head>
  6. <body>
  7.  
  8.  
  9. <form action="final.html" method="post" />
  10. Podaj swoje imię: <input type="text" name="imie"/>
  11. <input type="submit" value="Zatwierdź" />
  12. </form>
  13.  
  14. </body>
  15. </html>
  16.  
  17.  
  18. <?
  19. $mysql1 = "host"
  20. $mysql2 = "login"
  21. $mysql3 = "hasło"
  22. $mysql4 = "nazwa bazy"
  23. mysql_connect($mysql1, $mysql2, $mysql3)
  24. mysql_select_db($mysql4, $mysql1, $mysql2, $mysql3 )
  25. mysql_query("INSERT INTO final VALUES("('$_POST['imie']')")
  26. ?>

Dodałem, przeczytałem o post i get, niby wszystko robię tak jak jest na schematach, ale nijak mi nie chce dodać rekordów do bazy.
Kostek.88