Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: PHP+ MySQL Przesłanie danych do zmiennej
Forum PHP.pl > Forum > PHP
maniek2512
Witam, mam problem, polega on na tym iż chciałbym aby dane z kolumny nick bazy mysql zostały przekazane do zmiennej
  1. '.$driver.'

Podaję część kodu:

1. $sql_host = '************';
  2. $sql_user = '**********';
  3. $sql_password = '**********';
  4. $sql_baza = '***********';
  5.  
  6. if (mysql_connect($sql_host, $sql_user, $sql_password) and mysql_select_db($sql_baza)) {
  7. $zapytanie = mysql_query("SELECT nick FROM drivers");
  8. if ($zapytanie) {
  9.  
  10. while ($wynik = mysql_fetch_array($zapytanie)) {
  11. $wynik["nick"];
  12. }
  13.  
  14. } else {
  15. echo "Nie można wykonać zapytania!";
  16. }
  17. }
  18.  
  19.  
  20. $request = 'http://world.needforspeed.com/SpeedAPI/ws/game/1/nfsw/leaderboards?et='.$tryb.'&eid='.$trasa.'&lt=1&dn='.$driver.'&output=xml';

Jestem laikiem i uczę się metodą prób i błędów, co raczej nie jest zbyt dobre. Jeśli mógłby ktoś mi pomóc byłbym bardzo wdzięczny.

PS. Potrzebne to jest mi do tego abym nie musiał edytować adresu do wczytywania statystyk za każdym razem gdy będę chciał kogoś do nich dodać. Wykonałem już bazę danych + skrypt który dodaje do niej rekordy, lecz z tym nie potrafię sobie poradzić.
Jeśli jest też taka możliwość miłoby było aby do tej zmiennej $driver dodawany był przecinek po każdym kierowcy,

Baza danych wygląda w ten sposób:

|ID|nick|email|
|1|MANIEK2512|mszymanski6@wp.pl|

itd.
solr
Hmm, może w linii 11 zmień na:
  1. $driver = $wynik["nick"];
maniek2512
Dzięki Ci bardzo:) robiłem coś takiego ale nie usunąłęm jednej linijki dlatego mi pewnie nie wychodziło:)

A nie wiesz może czy można coś zrobić aby dane z tej tabeli były wyświetlane po przecinku, ponieważ gdy dodam do tabeli więcej nicków są one wyświetlane w ciągu przez co nie są wyświetlane dane w statystykach.

EDIT://