-amadeo-
26.04.2012, 22:05:49
Pisze wlasny silnik gry przeglądarkowej.. wszystko wychodzi tak jak chce..
cały kod napisany jest strukturalnie, cachuje zapytania jakie się da, nie używam PDO.
Czy jest sens pisać dalej? jest to optymalne? bo nie wiem czy nie trace czasu. chciałbym, żeby gra utrzymała sporą ilość graczy, wiem że dużo zależy od maszyny, ale im optymalniejszy kod tym mniej zasobów zużywa.
Szymciosek
26.04.2012, 22:12:24
Czy strukturalnie czy obiektowo, proste rzeczy można pisać strukturalnie, ale jeśli to gra, to raczej coś większego i może rzeczywiście warto zainteresować się OOP w tym przypadku.
maniana
26.04.2012, 22:13:18
Piszesz o czym innym niż pytasz... Niestety ale dla gracza nie ma różnicy czy to PDO czy pstro... Ten problem dotyczy tylko ciebie...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.