Dariusz292
5.06.2013, 22:07:12
Witam, prosze kogoś z was o pomoc. Dzisiaj założyłem konto ponieważ mam DUŻY problem z framework twitter bootstrap. Czy ktoś mogłby mnie pokierować jak poruszać sie po tym forum itp. bardzo prosze o pomoc
sunpietro
5.06.2013, 22:18:17
dobrym pomysłem byłoby napisanie z czym masz problem ...
Dariusz292
5.06.2013, 22:24:49
Przepraszam że tak pisze chaotycznie ale generalnia mam mało wspolnego z informatyka bo jestem studentem logistyki ale mam dwa zadania do zrobienia w tym czymś - frimework bootstrap. A ja nawet nie mam pojęcia co to wogole jest... Dlatego też dowiedziłem sie że jest to forum i założyłem konto
W oparciu o framework Twitter Bootstrap stworzyć formularz będący quizem (testem - pytania z dowolnej dziedziny). Elementy, które powinny się znaleźć w formularzu:
dane identyfikujące użytkownika: imię, nazwisko, email, data urodzenia, wykształcenie (odpowiednich typów);
quiz złożony z pól radio, checkbox, select (również w opcją multiple), minimum 10 pól;
pola danych osoby wypełniającej powinny być testowane za pomocą jezyka JavaScript bezpośrednio po ich wypełnieniu i powinny być niepuste;
pola quizu powinny być sprawdzane po wypełnieniu testu i po naciśnięciu przycisku Sprawdź;
powinniśmy wyświetlać liczbę zdobytych punktów, maksymalną liczbę punktów i wynik w procentach;
pola źle wypełnione powinny być oznaczone, np. czerwonym kolorem tła lub ramki;
Na ocenę wpływ będzie miała również konstrukcja formularza, jego pól, etykiet i układ strony.
W oparciu o framework Twitter Bootstrap stworzyć swoją stronę domową. Elementy, które będą miały wpływ na ocenę:
układ strony
użycie elementów semantycznych HTML5 do opisu zawartości, np. <header></header>, <article></article> itp.
zawartość (sensowna); strona powinna mieć co najmniej 5 podstron; np. o mnie, kontakt, zainteresowania, wykształcenie, praktyka zawodowa (doświadczenie), itp.
użycie komponentów Bootstrap, np. button groups, navbar, typography, carousel, itp.