Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Usunięcie przekierowania domeny
Forum PHP.pl > Forum > Serwery WWW
tresz
Witam,

Jestem zupełnie początkująca i raczkująca w kwestii tworzenia stron, domen, serwerów, itp ;-) Dlatego też zwracam się o pomoc do bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek ;-)

Sprawa wygląda tak:

- kolega ma wykupione miejsce na serwerze w nazwa.pl i ma tam również swoją domenę, nazwijmy ją: kolega.eu
- posiada również inną stronę pod adresem powiedzmy: kolega.wix.com
- domena kolega.eu posiada przekierowanie na kolega.wix.com
- korzystając z uprzejmości kolegi, wykupiłam również domenę w nazwa.pl i zaparkowałam ją na jego serwerze (nazwijmy ją: mojadomena.pl)
- chcę stworzyć stronę w joomla, tak więc skorzystałam z Autoinstalatora joomla 3.0 w nazwa.pl i zainstalowałam joomle, przypisując do niej domenę: mojadomena.pl
- obydwie domeny (zarowno kolega.eu oraz mojadomena.pl) mają przekierowanie jakby na katalog główny
- w katalogu głównym znajduje się plik index.html, w którym zdaje się jest zapisane właśnie przekierowanie na stronę kolega.wix.com
- problem polega na tym, że mojadomena.pl również przekierowuje się na: kolega.wix.com

Drzewko wygląda tak:

/ (katalog główny) --> instalator
.gitconfig
index.html

Pytanie:

Co mam zrobić i jak, żeby strona kolegi: kolega.eu dalej miała przekierowanie na kolega.wix.com, a moja strona mojadomena.pl wskoczyła mi na joomle?questionmark.gif

Jeżeli ktoś miałby jakiś pomysł i cierpliwość, żeby mi wytłumaczyć co i jak, to ja bardzo chętnie wszelkie rady przyjmę (mailowo, skypowo, jakkolwiek).

Pozdrawiam,
Tresz

wlisik
no heja smile.gif

w sumie sprawa jest prosta - roboty wiele nie ma smile.gif odczytaj prywatną wiadomość.

Pozdrawiam,
martinez10
czy ja też mogę poprosić o pomoc? chciałbym tego się nauczyć
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.