Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Poszukuję] Wspólnika do prowadzenia serwisu internetowego
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
luktapper
Witam,

Nazywam się Mateusz i na co dzień pracuję jako Senior Program Developer w firmie tworzącej dość pokaźną platformę ecommerce. Jako, że czas mija, a ja już 4 rok pracuję "na kogoś", postanowiłem spróbować trochę własnych sił i zrobić coś na czym dałoby się zarobić, chociaż trochę. Z doświadczenia wiem, że samemu - zwłaszcza jeśli jest się tylko programistą - nie da się stworzyć serwisu, którego ludzie chcieliby używać, a co dopiero mówić o tych, którzy chcieliby za niego płacić, dlatego szukam kogoś kto wypełniłby tę lukę.

Podsumowując - szukam kogoś kto ma pomysł na jakiś portal/platformę/blog/serwis/forum czy własny cms (choć niekoniecznie - jeśli nie masz to możemy spróbować razem coś skleić). Ja od swojej strony oferuję całkowicie zaplecze techniczne - od domeny, poprzez serwer aż po w pełni działający produkt. Od Ciebie oczekiwałbym zaangażowania w projekt, dużej pomocy przy jego tworzeniu - testy, wspólne utworzenie projektu/interfejsu, własne pomysły. Jeśli jesteś programistą i znasz framework Kohana 3 lub CodeIgniter to też napisz, może razem nad czymś popracujemy smile.gif

Nie prowadzę żadnej działalności, jestem tylko zwykłym Kowalskim, który chciałby spróbować coś zarobić, a jeśli się uda to dalej rozwijać.

Tak więc, jeśli jesteś zainteresowany i myślisz o tym poważnie, to pisz śmiało na - luktapper@gmail.com - postaram się odpowiedź na wszystkie maile smile.gif
aniolekx
No dobra ale jaki pomysł byłby wart zrealizowania smile.gif
sowiq
Cytat(luktapper @ 24.09.2013, 20:41:04 ) *
Podsumowując - szukam kogoś kto ma pomysł na jakiś portal/platformę/blog/serwis/forum

Paaaanie, a kto nie szuka? smile.gif
aniolekx
Zarzucę wam pomysł smile.gif Kiedyś tam mi to przyszło do głowy smile.gif

Cytat