Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Przenoszenie rekordow z bazy do bazy
Forum PHP.pl > Forum > Bazy danych
pietrucha133
Witam
Jestem nowy na forum i w kwestii php test jestem zielony takze prosze o wyrozumialosc.

Mam pewien problem chcialem sobie stworzyc pewien plik ktory bedzie mi wyciagal z bazy mysql wybrane przeze mnie informacje o zarejestrowanych uzytkownikach i wstawial je do nowej bazy danych. Doszedlem do momentu gdzie wyswietlaja mi sie informacje z jednej bazy danych ale teraz nie wiem jak zrobic zeby one byly wstawiane do drugiej.
Czy byłby ktoś w stanie mi pomóc?

Oto mój kod przez który wyciągam dane z pierwszej bazy danych

1. <?php
  2.  
  3.  
  4. function baza1() {
  5. mysql_connect('xxx', 'xxx', 'xxx');
  6.  
  7. $result = mysql_query("SELECT email, password, name, user_id, user_group, reg_date, fullname, land FROM dle_users");
  8.  
  9. while ($row = mysql_fetch_array($result, MYSQL_ASSOC)) {
  10. printf("Email: %s Password: %s Nazwa: %s user_id: %s user_group: %s reg_date: %s fullname: %s land: %s<br />", $row["email"], $row["password"], $row["name"], $row["user_id"], $row["user_group"], $row["reg_date"], $row["fullname"], $row["land"]);
  11. }
  12.  
  13. }
  14.  
  15. ?>

Z góry dzięki za pomoc
mmmmmmm
  1. INSERT INTO innabaza.tabela(email, password, name, user_id, user_group, reg_date, fullname, land) SELECT email, password, name, user_id, user_group, reg_date, fullname, land FROM dle_users
pietrucha133
Wstawiłem coś takiego ale to nie działa.
Nie wiem co miałeś na myśli piszac w zapytaniu do bazy "innabaza.tabela"

1. <?
  2.  
  3.  
  4. function baza1() {
  5. mysql_connect('xxx', 'xxx', 'xxx');
  6.  
  7. $result = mysql_query("SELECT email, password, name, user_id, user_group, reg_date, fullname, land FROM dle_users");
  8.  
  9. while ($row = mysql_fetch_array($result, MYSQL_ASSOC)) {