kedar
26.11.2013, 13:40:44
Witam.
Zrobiłem "koszyk" na stronie. Produkty ładnie się dodają i wyświetla mi się lista zakupionych produktów, ilość, cena itd.
Jednak mam problem jak wysłać teraz ten "koszyk" na maila? Próbowałem przez formularz kontaktowy ale wysyła jakieś bzdury - dokłądnie ID i ILOŚĆ ale tylko jednego produktu. "Koszyk" opiera się na ciasteczkach. Pragnę dodać, że jestem samoukiem jeśli chodzi o php.
Z góry dziękuję za pomoc.
nospor
26.11.2013, 13:47:10
Cytat
WYSŁANIE ZAMÓWIENIA NA MAIL
Nie krzycz..... nikt tu gluchy nie jest.
Cytat
Próbowałem przez formularz kontaktowy ale wysyła jakieś bzdury - dokłądnie ID i ILOŚĆ ale tylko jednego produktu.
No to moze bys nas uraczyl swoim kodem?? Skad niby mamy wiedziec co zrobiles źle? Wrozek u nas rowniez nie ma.
xavierek
26.11.2013, 13:53:01
nie chce być nie miły ale fukcja do wysylania maila jest wbudowana w php

wystarczy wygenerować tresc
http://php.net/manual/en/function.mail.phpa co do generowanie tresci to juz raczej nie ma problemu wyswietlić araya
kedar
26.11.2013, 13:56:53
Przepraszam za "krzyk". Taki głupi nawyk pisania tytułów drukowanymi.
Oto cały kod podstrony:
<?php include $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'//menu.php'; ?>
<h2>ZAMÓWIENIE</h2>
<?php
{
////////// USTAWIENIA //////////
$email = 'XXXXXXXXXXX@XXX.XX';
$subject = 'ZAMÓWIENIE';
$error = 'Wystąpił błąd podczas wysyłania zamówienia';
$charset = 'iso-8859-2';
//////////////////////////////
$head =
"MIME-Version: 1.0\r\n" .
"Content-Type: text/plain; charset=$charset\r\n" .
"Content-Transfer-Encoding: 8bit";
$body = '';
foreach ($_POST as $name => $value)
{
{
for ($i = 0; $i < count($value); $i++) {
}
}
}
}
else
{
?>
<form action="?" method="post">
<div style=" vertical-align: top;">
<?
$koszyk=$_COOKIE["koszyk"];
$id=$_GET["id"];
$ile=$_GET["ile"];
function dodaj($koszyk,$id,$ile) {
for ($i=0;$i<count($zakupy)-1;$i++) {
if ($p[0]==$id) {
if (isset($ile)) $p[1
]=$ile; else $p[1]++;
$jest=true;
}
if ($p[1]>0) $nowy .= "$p[0]#$p[1]|";
}