Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MyBB] Wyświetlanie użytkowników, którzy głosowali w ankiecie
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
rafineria888
Witam.
Mam problem z umieszczeniem użytkowników, którzy zagłosowali w ankiecie na stronie showthread.php pod obrazkami pollbar.gif. Chcę aby każda nazwa usera była umieszczona zgodnie z jego głosem pod danym pollbarem na stronie głosowanej czyli showthread.php.

Mam problem konkretnie z umieszczeniem każdego użytkownika pod pollbarem (pollbar.gif), który głosował w ankiecie. Chcę wykluczyć hiperłącze "wyniki ankiety", a zamiast otwierania nowej strony z samymi wynikami chcę od razu wyniki na ankiecie.
Nie znam się na php na tyle by zmodyfikować showthread.php

Jest możliwość przeniesienia tabeli:<table class="tborder" border="0" cellspacing="1" cellpadding="4"> w wyniku ankiety: polls.php?action=showresults
do: showthread.php
czyli podmiany wyświetlenia ankiety na wyniki ankiety (to się różni tylko tym, że w wyniku ankiety jest pokazane kto na co głosował). Po prostu chcę wyświetlić użytkowników nad postem, pod pollbarem, którzy głosowali w ankiecie od razu bez naciskania na "wyniki ankiety"
Mam nadzieje, że teraz wszyscy zrozumieją ^^

Według mnie znalazłem w polls.php kod odpowiedzialny za widzialność wyniku ankiety dla administratorów i innych grup.
Chodzi tu o to, iż po zrobieniu ankiety tylko admin widzi kto na co głosował.
Chciałbym aby osoby, które zagłosowały w ankiecie były widoczne dla wszystkich !
Oto kod:
Cytat
$imagewidth = round($percent/3) * 5;
$comma = '';
$guest_comma = '';
$userlist = '';
$guest_count = 0;
if($poll['public'] == 1 || is_moderator($fid))
{
if(is_array($voters[$number]))
{
foreach($voters[$number] as $uid => $username)
{
$userlist .= $comma.build_profile_link($username, $uid);
$comma = $guest_comma = $lang->comma;
}
}

if($guest_voters[$number] > 0)
{
if($guest_voters[$number] == 1)
{
$userlist .= $guest_comma.$lang->guest_count;
}
else
{