Dostęp do skryptu oczywiście nie jest anonimowy dlatego zależy mi abym wiedział kto jakie ma osiągnięcia i sam użytkownik był świadomy swoich wyników.
Skrypt testów znalazłem gdzieś w internecie - jest dość prosty co dla mnie jest sporą zaletą - z zawodu jestem diagnostą samochodowym

Pozostałość napisałem sam - coś tam pamiętam z czasów zabawy z komputerem. Niżej zamieszczam kody które posiadam.
Prosiłbym o pomoc bo wykładam ręce, szukałem sporo i to co udało mi się wywnioskować to muszę zastosować Ajax którego nie znam kompletnie.
Wyświetlanie testu:
<script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.7.1/jquery.min.js"></script> <script src="quiz.js"></script> <?php require 'header.php'; require 'config.php'; require_once 'user.class.php'; $quiz = mysql_query('SELECT trescpytania, odpowiedz1, odpowiedz2, odpowiedz3, odpowiedz4, poprawna, rodzaj FROM pytania ORDER BY RAND() LIMIT 1, 50'); $quiz2 = mysql_query('SELECT trescpytania, odpowiedz1, odpowiedz2, odpowiedz3, odpowiedz4, poprawna, rodzaj FROM pytania ORDER BY RAND() LIMIT 1, 50'); ?> <script> var questions=[ ] new Quiz(questions); </script>
Test: