Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Dodawanie rekordów do bazy z pliku zdalnego
Forum PHP.pl > Forum > PHP
stanley4043
Witam serdecznie, mam pewien problem odnośnie dodawania rekordów do bazy danych z pliku zdalnego, zacznę więc może od początku. Stworzyłem skrypt który dodaje rekordy do bazy danych z pliku txt, działa on ale tylko w wypadku jeśli plik txt znajduję się w tym samym katalogu co skrypt. Problem jest taki że jak chce z innego katalogu wczytać ten plik to jest to nie możliwe. Dodam że chce później serwis przenieś na hosting i tam to na pewno już nie będzie działać dodawanie z komputera. Wspomnę także tutaj że jestem trochę zielony jeśli chodzi o te sprawy, szukałem rozwiązania w Internecie, jeśli jednak ktoś wie gdzie był podobny problem albo jakiś poradnik jak to zrobić, to proszę o podanie linku. Nie oczekuję od razu gotowych rozwiązań ale chociaż nakierowania na temat. Poniżej jest mój kod odpowiedzialny za czytanie pliku i jego małą modyfikacje:
  1. $file= implode (",", file($_GET['file']));
  2. $row = explode(",", $file);
  3. $rows = count($row)."<br/>";
  4. if ($rows != 0 && $file !="")
  5. {
  6. tutaj jest dodawanie do bazy
  7. }
  8.  

Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuje za odpowiedzi
Pyton_000
Najprościej będzie zrobić sobie Form i przesłać ten plik na serwer.
Niestety jeśli nie masz publicznego IP to nie zadziała.

Ogólnie pobierasz sobie plik przez file_get_contents('adres_pliku') i tyle.

PS.
Nie uważasz że to trochę bez sensu?
Kod
$file= implode (",", file($_GET['file']));
    $row = explode(",", $file);
stanley4043