Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Wartość checkboxa przekazana do bazy
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
olszakkox
Witam, zacznę od tego że jestem zupełnie zielony w tym języku a chciałbym w ramach samorozwoju nauczyć się czegoś nowego. Do tej pory bawiłem się tylko z HTML i bazami w MS ACCES ale pojawiła się okazja nauczenia się PHP i MsSQL. Posiadam stronę na której jest wyszukiwarka podpięta do bazy danych MySQL, po wpisaniu frazy wyświetla rekordy z nią zawartą w formie tabeli i tu jest wszystko ok problem zaczyna się w miejscu gdzie chciałbym w 2 kolumnach dodać checkboxy i zapisać w bazie danych ich zawartość np. zaznaczony to 1 a niezaznaczony 0.
Tak wyglądają moje wypociny :
  1. <!DOCTYPE html>
  2. <html lang="pl-PL" style="background: #000000;">
  3.  
  4. <head>
  5. <meta charset=utf-8">
  6. <title>INDEX</title>
  7. <link href="media/styl.css" rel="stylesheet" type="text/css">
  8. </head>
  9.  
  10.  
  11. <body>
  12. <div id="main-body">
  13. <div class="to">
  14. <!-- miejsce na logo i opis -->
  15. </div>
  16.  
  17.  
  18. <div class="me1">
  19. <nav class="nav-me">
  20. <ul class="nav">
  21. <li class="nav.li">
  22. <form action="" method="post">
  23. <input name="search" type="search" autofocus><input type="submit" name="button">
  24. </form>
  25. </li>
  26. <li> <input type="submit" value="submit" name="sub"> </li>
  27. </ul>
  28. </nav>
  29. </div>
  30.  
  31. <div class="ar">
  32. <!-- zawartość strony -->
  33. <table>
  34. <tr><td><b>Nszwa</td><td><b>HACK</td><td><b>CAPTUR</td><td><b>Link</td></tr>
  35.  
  36. <?php
  37.  
  38. $con=mysql_connect('localhost', 'root', '','portale');
  39. $db=mysql_select_db('portale');
  40.  
  41.  
  42. if(isset($_POST['button'])){ // klik
  43.  
  44. $search=$_POST['search'];
  45.  
  46. $query=mysql_query("select * from lista where NAZWA_PORTALU like '%{$search}%'");
  47.  
  48. if (mysql_num_rows($query) > 0) {