Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: submit i tablica
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
yaaa
Witam,
Jestem początkujący i nie moge sobie poradzić z pewnym problemem (nie mogę znaleźć również roziązania na forum).
Problem jest następujący:
mam formularz oto jego część
  1. <tr class=w1>
  2. <td class=t3><label for="kurs_temat">Temat kursu:</label><a class=musi>*</a></td>
  3. <td class=t3><input name="kurs_temat" size=30 value='' id="" style="width: 70%"></td>
  4. </tr>
  5.  
  6. <!-- ORGANIZATOR -->
  7. <tr class=w1>
  8. <td class=t3><label for="kurs_organizator">Organizator:</label><a class=musi>*</a></td>
  9. <td class=t3><input name="kurs_organizator" size=30 value='' id="" style="width: 70%"></td>
  10. </tr>
  11.  
  12. <!-- CZAS TRWANIA -->
  13. <tr class=w1>
  14. <td class=t3><label for="kurs_czas">Czas Trwania:</label><a class=musi>*</a></td>
  15. <td class=t3><input name="kurs_czas" size=30 value='' id="" style="width: 40%"> <span class=comment>np. 12</span></td>
  16. </tr>
  17.  
  18. <tr class=w1>
  19. <td colspan=3 class=t3 align=right valign=middle>
  20. <input type=submit name=dodaj_kurs value="dodaj kurs">
  21. </td>
  22. </tr>

oraz kawałek kodu
  1. <?php
  2.  
  3. $tab_kursy=array();
  4. if (isset($_REQUEST['dodaj_kurs']))
  5. {
  6. $sent='';
  7. $tab_kursy[] = $kurs_temat.";".$kurs_organizator.";".$kurs_czas;
  8. }
  9.  
  10. ?>

i teraz po nacisnięci przycisku dodaj kurs przeladowuje stronke i dane zapisuja sie do tablicy ale gdy wypelnie po raz drugi (trzeci, czwarty) dane i przycisnę przycisk w tablicy zawsze jest tylko jeden ostatni element. Kod php jest zapisany w innym pliku i jest includowany.
POzdrawiam i z góry dzięki za pomoc
nospor
ale co ty sie dziwisz?
  1. <?php
  2.  
  3. $tab_kursy=array();
  4.  
  5. ?>