Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Postawienie Serwera na Windowsie XP home OEM
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Kijev84
Witam .
Niektórych moze zadizwić mój post ponieważ jestem technik informatyk z zawodu lecz dawno nie korzytałem z usług serwerowych ponieważ poświęciłem się grafice i fotografji więc zapomnialem i to duzo, a bym chcial postawić serwer ponieważ chcę utworzyć stronę na której będą moje prace i galeria zdjęć.
Więc proszę was znawców tematu o to żebyście mi wytlumaczyli jak mogę postawić serwer i co muszę doinstalować. Narazie serwer bym chciał mieć tylko na swoim komputerze dopuki nie utworzę strony i nie wykupię domeny. Również bym prosił o podanie jakiś ksiązek w formacje pdf lub openoffice abym mógl sobie ściągnąć na kompa i przypomnieć co nie co na temat obslugi serwera. Oraz o parę rad.

Ps: Wiem że Skype korzyta z potu 80 lecz nie wiem czy jeżeli ustawię aby korzystal z innego portu to mi się nie zawiesi ?
mike
Cytat(Kijev84 @ 15.07.2006, 11:51 ) *
(...) Oraz o parę rad.

A ja mam jedną radę.
Skorzystaj z wyszukiwarki na forum. Temat wałkowany często. tongue.gif
Już nie wspomnę o artykule: Apache i MySQL na Windows.

Ps: Wiem że Skype korzyta z potu 80 lecz nie wiem czy jeżeli ustawię aby korzystal z innego portu to mi się nie zawiesi ?

Skype korzysta z porrtu 80 jako portu alternatywnego i bez problemu możesz wyłączyć tą opcję, inaczej możesz mieć problemy z instalacją Apache'a.

P.S.
Prszę poprawić temat wątku.
Nie jest zgodny z zasadami panującymi na forum Przedszkole.
nasty
Radze sciagnac i zainstalowac xmapp , i on sie zajmie reszta
Kijev84
A ktoś by mógł mi powiedzieć jaką graficzna nakładkę na Apache jest najlepsza i co jeszcze powinienem doinstalować nie wliczając php i sql ?
nasty
Cytat
A ktoś by mógł mi powiedzieć jeszcze do jakiego pliku wstawia się plik ze stroną internetową

[folder-xampp]\htdocs\
Ludvik