Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Tabelki w php
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
xienonster
Witam wszystkich na tym forum. Jestem początkującym jesli chodzi o php i chce zrobić stronke która ma działać na zasadzie tej.:http://lem-pol.pl/zamowienia/ i mógłbys mi ktoś powiedziec jak zrobić żeby to sie tak ladowało jak na tej stronie oblukałem źródło tej stronki ale wiele to ono mi nie mówi, wiem że można by to zrobić w htmlu ale chce w php. z gory dzięki za odpowiedzi.
kossa
Co się ładowało...? Troszeczkę jaśniej pisz...

Bo strona ładuje się dobrzę ale tam wiele elementów się ładuje :-)

Jeśli masz na mysli produkty wyświetlane na stronie to zapewne wykorzystana jest również baza danych.

Poczytaj jak dodawać dane do bazy (insert) aktualizować je (update) wyświetlać (select)

Do tego muisz wykorzystać komendy php do łączenia się z bazą i operacji na bazie (jest tego wiele i w zalezności jaką bazę zastosujesz - proponuje mysql - więcej)

Jak zaczniesz działać i coś pisać i będziesz miał jakiś problem - pisz na forum - jeśli będziemy wstanie pomóc to pomożemy :-)

Powodzenia,
Łukasz
xienonster
Masz racje nie zbyt precyzyjnie sie wyraziłem. Mam na mysli zrobienie stronki której szkielet będzie wyglądał nastepująco http://img204.imageshack.us/my.php?image=ghlq6.png strzałka oznacza gdzie będą sie ładować linki. a problem polega na tym że nie wiem jak zrobić te ramki, i aby stronki sie ładowaly tam gdzie chce.
kossa
Jeśli chcesz zrobić stronę opartą na ramkach (nie jest to polecane rozwiążanie) to każda ramka ma swoją nazwę, np:

nazwa z ramką gdzie jest menu to name='ramka_menu'
nazwa z ramką na treść to name='ramka_tresc'

W linkach na stronie wyświetlanej w ramce ramka_menu dodajesz atrybut target, np:

1. <a href='plik.php' target='ramka_tresc'>link do pliku plik</a>

tylko że to temat na forum o html a nie php :-)

Łukasz
kornel-php
w miejscu, gdzi ma się wyświetlać zawartośc strony wstawiasz kod:

1. <?php
  2.  
  3. switch ($_GET['id'])