Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Problem z linkami
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
zaper
Mam taki problem.Otoż to jak na www.snajper.yoyo.pl/www/ kliknie się po prawo na konferencja przed sezonem 2007 powinien wskoczyć plik konferencja1 ale nic się nie dzieje.Proszę o pomoc gdyż jestem troche zielony w php. a oto plik z include:

<?php
if(isset($d)){
if(file_exists($d.".php")){
$plik = $d.".php";
include($plik);
}else{
echo "444 - Brak strony !";
}
}else{
include("default.php");
}
?>

Na stronie index.php jest <?php include('include.php'); ?> wiec powinno się w tym miejscu chyba wczytywać zawartość konferencja1 ale nie wiem czemu się nie wczytuje.Proszę to szybką odpowiedz.

z Góry dziękuje
admkotek
Pewnie dlatego ze do zmiennej $d powinienes odwolywac sie przez $_POST['d']. Jak tak piszesz to zmiennej $d nie ma i nie przechodzi pierwszego if'a.
Cysiaczek
Popraw proszę tytuł topiku na zgodny z zasadami forum Przedszkole i dodaj bbcode
zaper
Cytat(admkotek @ 10.10.2007, 00:57:32 ) *
Pewnie dlatego ze do zmiennej $d powinienes odwolywac sie przez $_POST['d']. Jak tak piszesz to zmiennej $d nie ma i nie przechodzi pierwszego if'a.

czyli jak to ma wyglądać questionmark.gif Wpisz mi to odrazu będe wdzięczny
admkotek
Kod
<?php
     if(isset($_GET['d'])){
         if(file_exists($_GET['d'].".php")){
             $plik = $_GET['d'].".php";
             include($plik);
         }else{
             echo "444 - Brak strony !";
         }
     }else{
         include("default.php");
     }
?>
zaper
OK wszystko działa biggrin.gif dzięki ale jeszcze nie wiem czemu ten link jest podkreślony.Wszytskie podkreślenia usunelem a to jest podkreślane.Nie wiem czemu tak się dzieje WWW.snajper.yoyo.pl/www
Merko
Z tymi podkresleniami to tak musisz albo utworzyc plik styles.css i tam wrzucic to :

1. a {
  2. text-decoration: none;
  3. }

albo umiescic na stronie pomedzy <head></head> cos takiego :

1. <style type="text/css">
  2. a { text-decoration: none;