Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php] zliczanie ściągnięć
Forum PHP.pl > Forum > PHP
pitu
Witam

Jestem laikiem w php i mam do was pytanie czy zna ktoś jakiś skrypt, który zapisywał by do pliku np. txt ip ludzi, którzy pobora plik z danego folderu. A dokładnie tak mam upload i pliku wrzucane do jednoego folderu files i jak zrobic aby własnie zapisywało ip ludzi, którzy ściagąją pliki z tego folderu ale tak aby było ip i jaki plik ściągnął.

Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc.
pyro
Cytat(pitu120 @ 11.04.2008, 23:46:36 ) *
Witam

Jestem laikiem w php i mam do was pytanie czy zna ktoś jakiś skrypt, który zapisywał by do pliku np. txt ip ludzi, którzy pobora plik z danego folderu. A dokładnie tak mam upload i pliku wrzucane do jednoego folderu files i jak zrobic aby własnie zapisywało ip ludzi, którzy ściagąją pliki z tego folderu ale tak aby było ip i jaki plik ściągnął.

Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc.

ja bym nie liczyl na gotowca tylko pokazal to co probowales zrobic smile.gif
pitu
hmmm powiem tak ja nic nie zrobielem smile.gif mam wgrany gotowy skrypt uploadu, może jednak ktoś się spotkał z takim skryptem, który zlicza ściągniecia plików z danego folderu
wieprzucpp
po pierwsze musisz zrobić skrypt za pomocą, którego będzie się ściągać te pliki. Jak zrobisz ten skrypt, to później już łatwo. Wchodzisz w skrypt = ściągasz plik <=> pobieranie ip ^ zmiennej - ile razy było to już ściągnięte (nazwijmy ją X) => zapisujesz ip do jakiegoś pliku, a do zmiennej X dodajesz 1 i zapisujesz. Tyle ;]. Jak będziesz miał jakieś pytania to pisz. Pomożemy ;]
pitu
No tak tylko ja w php jestem laikiem sad.gif i jak napisałem mam wgrany gotowy skrypt uploadu, i raczej pisanie nowego nie ma sensu, ponieważ linki do plików z tego uploadu znajdują się na wielu stronach i była by lipa jak by się zmieniły. A tak do gotowego skryptu będzie chyba ciężko zrobić te zapisywanie ip sad.gif
batman