Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wybieram się na firmowe zakupy:)
Forum PHP.pl > Inne > Komputery i oprogramowanie
MOniToR
Witam

Proszę o doradzeni mi w moich zakupach:) Potrzebuje następujących rzeczy:

1. Laptop
Kwota: do 5 000 zł ale chciałbym zapłacić mniej
Mój typ: http://proline.pl/sklep.php?prodid=HP+DV5-1299EW
Potrzebuje laptopa do pracy ale oczywiście pograć trochę lubię i chciałbym na nim też móc grać smile.gif Laptopy HP Pav Bronze to chyba nie jest za dobry wybór, ponieważ wydaje mi się, że w tym wypadku płacę za dużo za to, że laptop jest "BRONZE", nie mniej jednak jest to dobra maszyna i chciałbym kupić laptopa o podobnej mocy.

2. Urządzenie wielofunkcyjne
Kwota: do 2 000 zł
Mój typ: http://proline.pl/sklep.php?prodid=HP+LJ+CM1312NFI
Wydaje mi się mój wybór dobry, ale prosiłbym o opinie co do wytrzymałości tego sprzętu oraz kosztów toneru.

3. Aparat fotograficzny
Kwota: do 1 500 zł
Niestety nie znam się kompletnie na aparatach, z tego co wiem to lustrzanki cyfrowe są najlepsze ale prosiłbym aby ktoś mi coś doradził w tym temacie:)

4.Hosting
Kwota: do 2 000 zł / rok
Mój typ: Serwer Reseller PRO http://domenomania.pl/reseller/
Wiem, że home.pl jest super, ale jest też drogi, a mi bardzo zależy abym mógł samemu świadczyć/odsprzedawać usługi hostingowe.

5. Photoshop
Jak oceniacie najnowszą odsłonę Photoshopa? Czy warto wydawać 4 500 zł na nią? Nie jestem grafikiem, Photoshopa będę używał głównie do cięcia tego co dostanę od grafika. Chociaż wiadomo, że więcej frajdy się ma z posiadania najnowszego oprogramowania:)

6. Antivirus
Myślę nad G DATĄ, do tej pory używałem darmowego Avasta i w sumie jest ok ale na komputerze firmowym wypadałoby chyba mieć coś lepszego? Poza tym Avast darmowy jest tylko do użytku domowego.

Wielkie dzięki za wszelkie rady:)
1010
Jeśli chodzi o Photoshopa to proponuje kupić jakąś 7 za grosze. Jak będziesz wykorzystywał do cięcia to to nie ma większego znaczenia. A po co przepłacać?
mls
1. laptop