Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wywołanie zawartości z tabeli <?php echo $product_s_desc ?> działa, <?php echo $product_desc ?> nie dizała
Forum PHP.pl > Forum > Bazy danych
KotekMK
tak jak w temacie wywołuje sobie pewne wartości z tabeli
<?php echo $product_s_desc ?> -skrócony opis produktu- Działa wszystko ok wyświetla zawartość tabeli,
<?php echo $product_desc ?>- pełen opis produktu- to już nie działa miejsce jest puste nie pokazuje zawartości tabeli.
wookieb
Niesamowite. A nie sadzisz ze jest tak ze tych zmiennych nie wypełniasz danymi?
Szukałeś skąd pochodzi ta zmienna?
I wiesz skad moja ironia? Rownie dobrze ja moge napisac
  1. <?php
  2. echo $DFVJBS_dgksadfcjshdmfgkjsdfngdfs;
  3. ?>
i zapytac sie dlaczego jest pusta sad.gif skoro ja chcę żeby ona tam w sobie miała prognozę pogody :[

Po prostu poszukaj DLACZEGO jest pusta. Albo poprostu musisz użyć innej nazwy zmiennej.
KotekMK
Naprawdę to ironia jestem początkujący ale nie aż taki tępy smile.gif oczywiście że sprawdziłem taka tabela istnieje i taka tabela jest wypełniona danymi...
wookieb
A czy ja powiedziałem czy masz sprawdzić TABELĘ czy jak wypełniasz ZMIENNE. Albo raczej jak system wypełnia zmienne. Bo nie sadze ze sam pisałeś skrypt.
KotekMK
oczywiście że sam nie pisałem to Joomla wprowadzam dane poprzez PA
wookieb
To poszukaj w jakiej zmiennej powinna być treść artykułu bo jak widzisz $product_desc ni ma.
KotekMK
ale w MySql widzę iż to tam jest;/

wookieb
Ale co z tego ze w mysql jest skoro w php mozna ta wartosc zapisac pod zupełnie inna zmienna.
Powtarzam. sprawdz czy to napewno ta ZMIENNA odpowiada za tresc artykułu. Jeżeli będziesz na 100 pewien ze to ta to musisz teraz przeszperać dlaczego jest pusta.

A potem sprawdź czy dobrą stronę otwierasz w sensie czy pobiera się dobry artykuł, bo widze ze masz parę pustych rekordów.
KotekMK
tak sprawdzam akurat tą pozycję co pokazałem na screenie
wookieb
Wypełnij sobie te rekordy i sprawdz teraz.
KotekMK