Witam! jestem mniej zaawansowanym programistą i zanim zacznę przygodę tworzenia aplikacji www chciałbym się zapytać doświadczonych programistów. Otóż w jaki sposób i jakim narzędziem (programem) się wspomóc przy tworzeniu aplikacji która będzie wykonywała same select-y ale z bardzo dużych tabel? Chodzi mi oto że aplikacja ma wykonywać skrypty PL/SQL czy zwykłe SQL zapytania przez przeglądarkę. Normalnie takie zapytania trwają poprzez paragram SQL plus 1 min czy tak samo będzie generowanie wyniku przez www? I czy istnieje aplikacja która wygeneruje mi np. połączenie z bazą danych abym nie musiał to w skryptach robić ręcznie? pozdrawiam i z góry dziękuje za zainteresowanie tematem
Może napisze co znalazłem: fajny skrypt generujący wyniki w postaci html oto on:
function jquery($query)
{
$db_host='10.130.148.15';
$db_user='root';
$db_pass='';
$db_name='Focus';
// Connect to DB
{
$result = 0;
print("<FONT COLOR='Red'><BR><BR><HR><CENTER><B>Error connecting to $db_host!<HR></B><BR>\n"); }
else
{
// Select DB
{
$result = 0;
print("<FONT COLOR='Red'><BR><BR><HR><CENTER><B>Error selecting $db_name!<HR></B><BR>\n"); }
else
{
// Execute query
{
$result = 0;
print("<FONT COLOR='Red'><BR><BR><HR><CENTER><B>Error executing query!<HR></B><BR>\n"); }
else
{
{
for ($i=0; $i <= $fields; $i++)
{
if ( $i < $fields ) echo "; "; }
}
}
}
}
return $result;
}
function bgn_html($title, $author, $header)
{
printf (" <TITLE>%s</TITLE>\n", $title); print (" <META HTTP-EQUIV='Content-Type' CONTENT='text/html; charset=windows-1252'>\n"); printf (" <META NAME='AUTHOR' CONTENT='%s'>\n", $author); print (" <BODY BGCOLOR='#F1F1F1' TEXT='#364180'>\n"); print (" <BASEFONT FACE='Courier New'>\n"); printf (" <H1><CENTER>%s</CENTER></H1>\n", $header); }
function end_html ()
{
}
bgn_html ('Test PHP-Site', 'rolandz', 'Output');
jquery('SELECT * FROM table WHERE field = x');
end_html ();
?>
</body>
</html>
oczywiście trzeba go jeszcze przerobić na bazę Oracle a nie mysql ale to juz coś.