Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Duże zapytania SELECT.
Forum PHP.pl > Forum > Bazy danych > Oracle
gablot
Witam! jestem mniej zaawansowanym programistą i zanim zacznę przygodę tworzenia aplikacji www chciałbym się zapytać doświadczonych programistów. Otóż w jaki sposób i jakim narzędziem (programem) się wspomóc przy tworzeniu aplikacji która będzie wykonywała same select-y ale z bardzo dużych tabel? Chodzi mi oto że aplikacja ma wykonywać skrypty PL/SQL czy zwykłe SQL zapytania przez przeglądarkę. Normalnie takie zapytania trwają poprzez paragram SQL plus 1 min czy tak samo będzie generowanie wyniku przez www? I czy istnieje aplikacja która wygeneruje mi np. połączenie z bazą danych abym nie musiał to w skryptach robić ręcznie? pozdrawiam i z góry dziękuje za zainteresowanie tematem

Może napisze co znalazłem: fajny skrypt generujący wyniki w postaci html oto on:

1. function jquery($query)
  2. {
  3. $db_host='10.130.148.15';
  4. $db_user='root';
  5. $db_pass='';
  6. $db_name='Focus';
  7. // Connect to DB
  8. if (!$link = @mysql_connect($db_host, $db_user, $db_pass))
  9. {
  10. $result = 0;
  11. print("<FONT COLOR='Red'><BR><BR><HR><CENTER><B>Error connecting to $db_host!<HR></B><BR>\n");
  12. }
  13. else
  14. {
  15. // Select DB
  16. if (!@mysql_select_db($db_name, $link))
  17. {
  18. $result = 0;
  19. print("<FONT COLOR='Red'><BR><BR><HR><CENTER><B>Error selecting $db_name!<HR></B><BR>\n");
  20. }
  21. else
  22. {
  23. // Execute query
  24. if (!$result = @mysql_query($query, $link))
  25. {
  26. $result = 0;
  27. print("<FONT COLOR='Red'><BR><BR><HR><CENTER><B>Error executing query!<HR></B><BR>\n");
  28. }
  29. else
  30. {
  31. $fields = mysql_num_fields($result);
  32. while ($array = mysql_fetch_array($result))
  33. {
  34. for ($i=0; $i <= $fields; $i++)
  35. {
  36. echo $array[$i];
  37. if ( $i < $fields ) echo "; ";
  38. }
  39. echo "<BR>\n";
  40. }
  41. }
  42. }
  43. }
  44. return $result;