Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Smarty moduł {mailto}
Forum PHP.pl > Forum > PHP
eki
Witam!
Zakupiłam skrypt, który w swojej funkcjonalności ma wysyłanie maili do użytkowników (rejestracja,powiadomienia). Cały system jest oparty o szablony Smarty i korzysta z dołączonej funkcji mailto. Niestety żadne maile nie docierają do skrzynek (nawet do spamu) ani nie wyświetla się błąd na stronie o błędzie.
Według producenta skrypt powinien działac.

Czy to może byc kwestia ustawień serwera?
hmmm po stronie serwera wszystko w porządku.
niestety nie znam się zupełnie na Smarty,dlatego proszę o pomoc

fragment pliku forgotPassword.php
  1. if(mysql_num_rows($wynik) > 0) {
  2.  
  3. mysql_query("UPDATE users SET password='$haslo' WHERE email='$email' AND status='2'");
  4. $tpl->assign('PASSWORD', $hasloczytelne);
  5. mail($email, "Przypomnienie hasła - $APP_URL", $tpl->fetch('mail/mail_forgotPassword.tpl.html'), $APP_EMAIL_HEADER);
  6. showMessage('successForgotPassword');
  7.  
  8. } else {
  9.  
  10. showMessage('errorForgotPassword');
  11.  
  12. }

plik mail_forgotPassword.tpl.html
  1. <head>
  2. <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
  3. <title>Przypomnienie hasła</title>
  4. </head>
  5. <body>
  6. <div style="border-bottom: 1px dotted #D3D3D3; border-top: 1px dotted #D3D3D3; height: 40px; line-height: 40px;">
  7. <h1 style="font-size: 1.2em; margin: 0px;"><a href="http://{$APP_URL}" style="color: #000;"><span style="font-weight: bold; color: #008FD3">{$APP_URL}</span></a></h1>
  8. </div>
  9. <h1 style="font-size: 1.1em">Przypomnienie hasła</h1>
  10. Witaj,<br/>
  11. Twoje nowe hasło do serwisu to <strong style="color: #008FD3">{$PASSWORD}</strong><br/>
  12. Zaloguj się do serwisu za pomocą tego hasła. Pamiętaj, że zawsze możesz je zmienić po zalogowaniu w sekcji Moje ogłoszenia &raquo; Ustawienia &raquo; Zmień hasło<br/>
  13. <hr />
  14. Pozdrawiamy,<br />
  15. zespół <strong>{$APP_URL}</strong>