używanie clicktag to jedno z bardziej sensownych rozwiązań, ale aby zliczać kliknięcia to nie może prowadzić od razu do docelowej strony. Jeżeli Tworzysz system banerowy, to zapewne każda reklama jest oddzielnym rekordem w bazie danych, a więc ma też swój unikalny ID. Stwórz plik np. baner.php, do którego będziesz przekazywał ID reklamy poprzez GET. Skrypt ten zaktualizuje dane w bazie i pobierze url, na który ma przekierować.
Reasumując, każdy baner powinien obsługiwać clicktag, który kieruje do strony: baner.php?id=id_reklamy. Plik baner.php wykonuje następujące czynności:
1. aktualizuje liczbę kliknięć w bazie
2. pobiera url danej reklamy
3. przekierowuje na pobrany url (np. Używając Header('Location: ....')
i tyle

ps. a <a href=".."> nie zadziała bo kliknięcie jest przekazywane do obiektu flasha a nie do przeglądarki.
--
Wielka Iluminacja Świątecznej Warszawy 2010