Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: telefon dotykowy
Forum PHP.pl > Inne > Komputery i oprogramowanie
Spawnm
Hey,

zastanawiam się nad kupnej telefonu z dotykowym ekranem.
Wykorzystywać go mam zamiar do internetu (czyli mile widziana możliwość wygodnego pisania maili itp.) , fotografowania może jeszcze do słuchania muzyki.
+wiadomo sms i dzwonienie.

Jaki telefon był by do tego najlepszy ? Co polecicie?
Cena najlepiej w granicy 400-500zł
Nie musi być z super graficznymi bajerami , gierkami itd.
Ale jak by była możliwość abym bez większego problemu mógł na niego stworzyć własny programik to był bym szczęśliwy smile.gif

Dodam jeszcze że nie znam się zupełnie na telefonach więc nawet nie wiem jakich marek unikać itd.

l0ud
Za tą cenę to będzie kiepski wybór. Jeżeli chcesz możliwości, to coś na Androidzie - za tą cenę pewnie używane. Poszukaj jakiegoś starszego modelu i sprawdź na odpowiednim forum czy nie jest tragiczny.
vokiel
A w czym byś chciał tworzyć te własne programiki? Java, Objective C, C++, C#, a może html+css+javascript?

Ogólnie nowe telefony, z nowymi funkcjami, gestami itd są raczej w przedziale cenowym 500-1000 lub raczej 1k - 1,5k...

Ciekawie wygląda i nieźle się sprawuje Samsung Wave (pierwszy na platformie Samsung bada), wiadomo jakieś iPhony 3G, Xperia X10, jest tego ogrom. Niestety w większości baterię trzeba ładować co 2 dni.
Damiankossek
Od siebie mogę Ci polecić iPhone 3G smile.gif Ale nie wiem czy wyrwiesz go do 500zł ... Przechodziłem przez różne dotykowe samsungi (Omnia, avila, delphi i różności w stylu HTC), kupując iPhone podchodziłem do niego z wielkim dystansem, w zasadzie kupiłem go dla próby i jakby mi nie podszedł to bym sprzedał. Ale stało się tak że Samsungi poszły na allegro a iPhone został i raczej nie prędko zmienię markę telefonu smile.gif Płynność działania, wyswietlacz (w zasadzie multitouch), ogrom aplikacji - robią swoje smile.gif Bardzo wygodny i intuicyjny telefon. Pozdrawiam
l0ud