Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: praca inżynierska - pomoc
Forum PHP.pl > Forum > Bazy danych
kefs79
witam , szukam kogos kto juz ma za soba napisanie pracy inzynierskiej z zakresu baz danych i moze sie podzielic swoimi uwagami i spostrzezeniami na ten temat, jestem w tym temacie laikiem i przyznami sie szczerze ze nie wiem gdzie to ugryzc na poczatek.
prosze o informacje na prv.
z gory dzieki
Daiquiri
Piszesz pracę inż. na temat o którym nie masz bladego pojęcia? Moje gratulacje! Nawet nie napisałeś co to za temat...
Wicepsik
Cytat(kefs79 @ 13.11.2010, 23:20:51 ) *
jestem w tym temacie laikiem i przyznami sie szczerze ze nie wiem gdzie to ugryzc na poczatek.

To co robiłeś przez 4 lata studiów? spałeś? sciana.gif
kefs79
temat jest dowolny , nie ma restrykcji co do wyboru tematu.
Spal , nie spal teraz trzeba pisac.
wookieb
szukam kogos kto juz ma za soba napisanie pracy inzynierskiej z zakresu baz danych i moze sie podzielic swoimi uwagami i spostrzezeniami na ten temat

Sorry ale czym mamy się dzielić skoro nic nie wiesz? Mogę się z tobą podzielić długopisem ale musisz go dociskać (uwaga nr 1) bo nie zawsze dobrze pisze (spostrzeżenie nr 1)
jestem w tym temacie laikiem i przyznami sie szczerze ze nie wiem gdzie to ugryzc na poczatek.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bazy_danych
Tylko nie ugryź za dużo bo się przeciążysz.
tr@k
witam , szukam kogos kto juz ma za soba napisanie pracy inzynierskiej z zakresu baz danych

Ja pisałem magisterską, ale nie wiem czy Cię to zadowoli.

i moze sie podzielic swoimi uwagami i spostrzezeniami na ten temat, jestem w tym temacie laikiem i przyznami sie szczerze ze nie wiem gdzie to ugryzc na poczatek.

Na początek proponuję wybrać temat i zdobyć maksymalnie dużo wiedzy z nim związanej, bez tego ani rusz. A potem to już 'z górki'.

kefs79
N/C
Morinus83