Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Na jakie parametry zwrócić uwagę kupując router?
Forum PHP.pl > Inne > Komputery i oprogramowanie
zimekk
Potrzebuje kupić router, ale jestem zielony w tym temacie. Cena 100 - 150zł. Korzystam z neostrady, potrzebuje neta do PC'ta i laptopa. To na co głównie zwrócić uwagę?
l0ud
W tej cenie warto zwrócić uwagę na nazwę: jeżeli nazywa się Tp-Link TD-W8901G to bierz, w przeciwnym wypadku szukaj dalej winksmiley.jpg

http://www.ceneo.pl/1360414
kwiateusz
jak neo to pewnie modem adsl 2+ wbudowany i tyle, za tą cene nawet bedzie trudno o wifi n, nie mowiąc o portach 1gb, znajomy kupował jakiegos pentagrama, służy dobrze - tylko konfigurowac przez IE biggrin.gif
Cysiaczek
Po prostu kup jakiegoś TP-LINKA - są niezawodne. smile.gif
KeeL
Witam, zwracaj w szczególności uwagę na to aby router posiadał obsługę Annex A, ADSL. Dodatkowymi parametrami to rodzaje Wi-Fi, ilość portów.

Sam posiadam modem Linksys WAG200G
polecam go, działa bez zarzutów na Neostradzie 6Mb/s, nie zrywa połączeń, dość duża możliwość konfiguracji. Jak do domowego użytku wystarczy w zupełności.
vistacash