Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jquery formularz kontaktowy?
Forum PHP.pl > Forum > XML, AJAX
arti89
Witam na forum jestem nowy i chciałem prosić was o pomoc, dokładnie opisze wszystko od początku. Zaczynam się uczyć tworzenia stron w HTML i PHP więc nie jestem profesjonalistą więc proszę o wyrozumiałość jeśli nie będę czegoś pojmował za szybko. smile.gif przejdę może do sprawy ma stronkę internetową do poprawy i do dokończenia, w podstronie KONTAKT mam dane firmy i napisany formularz kontaktowy który po wypełnieniu pól wysyła informacje na Email do mnie i teraz potrzebuje wstawić JQuera żeby sprawdzał np. czy wpisany email jest poprawny jeśli nie to żeby wyświetlał komunikat że "podany email jest niepoprawny" czytałem sporu już o JQuery javascript ale nie mogę sobie dać rady. Wiem że jeszcze nie do końca opanowałem język php i html ale najlepiej się uczyć metodą prób i błędów. Poniżej wstawię mój formularz kontaktowy który mam w podstronie "kontakt"

1. <div style="clear: both;">
  2.  
  3. <h3>Formularz kontaktowy</h3>
  4. <?php
  5.  
  6. if (empty($_POST['submit'])) {
  7.  
  8. echo "<table border=\"0\"><form method=\"post\">
  9. <tr>
  10. <td>Imię i nazwisko*</td>
  11. <td><input type=\"text\" name=\"imie\" style=\"width: 250px\"></td>
  12. </tr>
  13. <tr>
  14. <td>Firma</td>
  15. <td><input type=\"text\" name=\"firma\" style=\"width: 250px\"></td>
  16. </tr>
  17. <tr>
  18. <td>Ulica</td>
  19. <td><input type=\"text\" name=\"ulica\" style=\"width: 250px\"></td>
  20. </tr>
  21. <tr>
  22. <td>Kod pocztowy</td>
  23. <td><input type=\"text\" name=\"kod pocztowy\" style=\"width: 250px\"></td>
  24. </tr>
  25. <tr>
  26. <td>Miejscowść</td>
  27. <td><input type=\"text\" name=\"miejscowość\" style=\"width: 250px\"></td>
  28. </tr>
  29. <tr>
  30. <td>Telefon</td>
  31. <td><input type=\"text\" name=\"telefon\" style=\"width: 250px\"></td>
  32. </tr>
  33. <tr>
  34. <td>E-mail*</td>