Chodzi mi o schemat, gdzie klient ma wysyłane dane dostępowe do Panelu i tam jest kontynuowana rozmowa na temat rozwoju projektu oraz wymiana ewentualnymi plikami, załącznikami...
Gdy ktoś udzieli odpowiedzi to druga strona jest informowana na maila o udzielonej odpowiedzi bądź też o wskazanych zmianach.
Obecny kontakt z klientami drogą mailową to ogromne utrudnienie, gdzie klient jak to klient wysyła niejednokrotnie wiele plików w różnych mailach z używaniem funkcji odpowiedz, lub też porusza wiele tematów w kwestii zmian bez zmiany tytułu co utrudnia ewentualny powrót w poszukiwaniu konkretnej wiadomości - nie mówiąc gdy dojdzie do tego kilku klientów jednocześnie, a chodzi o pewne wymuszenie na klientach konkretnych zasad, jak kategoryzowanie korespondencji czy przydzielanie tagów - nawet przez samego kierownika projektu.
Byłoby fajnie gdyby znaleźć gotowca, bo liczba zleceń na obecną chwilę uniemożliwia postawienie własnej platformy...
Z góry dzięki za pomoc
