Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: javascript częśc działa częśc nie?
Forum PHP.pl > Forum > Po stronie przeglądarki > JavaScript
milsa666
Witam.

Nie wiem co jest grane. Nie jestem zawodowym webmasterem - jestem totalnym amatorem w tej dziedzinie sad.gif. Ale chcę zrobić stronke z dostępem do bazy MySQL. Wszystko gra do momentu, w którym musiałem użyć javascript aby wykonać pewną fukncję (podobno niedozrobienia w php - nie znam się na tyle dobrze).

Otóż po wywołaniu dowolnej funkcji z poniższych:

...
...
...
<script language="javascript">
function resubmit()
{
document.myform.action="wzorcowanie.php";
document.myform.submit();
}
function process()
{
document.myform.action="potwierdzenie_wzorcowania.php";
document.myform.submit();
}
</script>
...
...
...
<TD BGCOLOR ="#FFFFFF" WIDTH="50%"><input type="button" name="post_data" value="Dodaj rekord!" onclick="process()">
...
...
...

w Internet Explorer pojawia się informacja o następującym błędzie (oczekiwano obiektu)
Co jest śmieszne wszystkie proste przykładziki w javascript działąją OK. Ponadto, w przeglądarce "Opery" nie ma żadnych problemów z tym kodem i robi to co się od niej oczekuje. Nie wiem czy jest w funkcjach jakiś powazny błąd logiczny. Niestety nie jestem w stanie sobie z tym poradzić.

Jak ktoś mi pomoże to będę bardzo wdzięczny.
revyag
Coś musiałeś namieszać snitch.gif
Sprawdź ten kod.
  1. <script language="javascript">
  2. function resubmit() {
  3. document.myform.action="wzorcowanie.php";
  4. document.myform.submit();
  5. }
  6. function process() {
  7. document.myform.action="potwierdzenie_wzorcowania.php";
  8. document.myform.submit();
  9. }
  10. </head>
  11. <form name="myform" action=" " method="post">
  12. <input type="button" name="post_data" value="Dodaj rekord!" onclick="process()">
  13. </form>
  14. </body>
  15. </html>
milsa666
To był mój błąd sad.gif. Błąd był w html-u ale nie wiem dlaczego. Tzn mam takie linijki:

...
...
...