Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [R] 500 CHMOD not understood
Forum PHP.pl > Inne > Komputery i oprogramowanie
mako241
Gdy próbuje zmienić chmod'a dla pliku configure.php wyskakuje mi nastepujący komunikat:

[R] chmod 644 configure.php
[R] 500 CHMOD not understood

Próbowałem na dwóch serwerach i dwoma klientami FTP - zawsze to samo, co zrobić.

Dodam ze nie jestem kompletnym amatorem, i wiele razy juz zmieniałem chmoda, wiem jak to zrobić... a przynajmniej tak mi sie wydaje.
dr_bonzo
Przenosze z php na Komputery/oprogramowanie
sztosz
A moze serwery nie są na linuxie (czy podobnych) postawione? Bo na windowsie to chyba nie ma prawa zadziałac sad.gif
escaflowne
Na Windowsie polecenie CHMOD nie działa (system plików NTFS).
mako241
Co Wy piszecie ze chmod nie działa na windowsie? juz setki razy zmieniałem uprawnienia do plików za pomocą polecenia chmod, i nie bylo problemów.

Co do przesunięcia tematu to nie jestem pewny czy to wina "Komutera i oprogramowania", tak jak mowie w identyczny sposob zmienialem chmoda miesiac temu i wszystko dzialalo. Ten sam serwer, ten sam klient FTP, TEN SAM WINDOWS.

Prosze o pomoc
sztosz
No niby działa, ale troszkę inaczej.... Nie wszystko działa tak jak trzeba, wszystko (IIRC) musi składać się z cyferkowych komend bez wiodacego zera np. 777 etc... (mam nadzieję że łapiesz o co mi biega) ale są ogromne problemy bo chmod to uniksowe narzędzie, gdzie masz "user,group,other" a windowsie zupełnie inaczej. "I NTFS is a must!!!"
mako241
w takim razie co mam teraz zobic aby zmienic uprawnienia do pliku?
escaflowne
Jeżeli posiadasz bezpośredni dostęp do serwera (lub np. przez Zdalny Pulpit) to uprawnienia możesz ustawić sam. Jeżeli nie masz takiego dostępu, to musisz poprosić o to Administratora serwera.
NuLL
Ja mam serwer na NTFS-ie i nie musze zmieniac czegokolwiek.
escaflowne
Cytat(NuLL)
Ja mam serwer na NTFS-ie i nie musze zmieniac czegokolwiek.