Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: XML baza
Forum PHP.pl > Forum > XML, AJAX > XML
hw3
Czy ktoś wie lub ma przykład pełnej kontroli ( modyfikacji, usuwania i wstawiania nowych zawartości ) w pliku XML, czy to za pomocą dodatkowego pliku php , ale tak aby można było to zmodyfikować na własny użytek, bardzo proszę smile.gif

najlepiej przykład ja próbowałem się połapać manual ale coś mi nie wychodzi, jestem chyba za słaby do programowania a jest mi to potrzebne

Dzięki z góry

Pozdrawiam rolleyes.gif
SongoQ
A patrzyles do manuala?
hw3
Próbowałem ale jestem za kiepski aby połączyć to wszystko razem, jak ktoś ma takie skrypt prosze podać, taki co może modyfikować plik xml

Proszę

Nie jestem programistą , głównie siedzę we flash i actionscript a nie w php i xml więc proszęjak ktoś ma przedstawić tutaj lub wysłać mi na email hw3@tlen.pl
SHARKI
chcesz cos jednorazowo zmienic w xml'u , czy chcesz program który bedzie za ciebie robil/modyfikował xml'a ?
hw3
Program, który będzie wykonywał modyfikowacje na rządanie, co prawda chcę to zrobić we flash a jedynie odwoływać się po przez php który będzie wykonywał poszczególne polecenie, kasował , edytował i tworzył nowe "komórki" w xml.
SHARKI
nie wiem czy o to ci chodzi ale musiałbys napisac program w php , który by otwierał plik xml'a i znajdował sekwencje znaków , i wklejał tam "to twoje okienki" z dodatkowyni danymi

nie znam php ale chyba da sie tak zrobic

1. <ksiazki>
  2.  <ksiazka nr=1>
  3.   <tytul>jakis</tytul>
  4.   <autor>ktos</autor>
  5.   <wyd>jakies</wyd>
  6.   </ksiazka>
  7.  
  8.  <ksiazka nr=2>
  9.   <tytul>jakis</tytul>
  10.   <autor>ktos</autor>
  11.   <wyd>jakies</wyd>
  12.   </ksiazka>
  13.  
  14.  <ksiazka nr=3>
  15.   <tytul>jakis</tytul>
  16.   <autor>ktos</autor>
  17.   <wyd>jakies</wyd>
  18.   </ksiazka>
  19.  
  20. </ksiazki>

załuzmy ze masz taki kod i chcesz dodac jeszcze jedna ksiazke to wyszukałbys ostatnia sekwence znaków "</ksiazka>" a po niej wkleijł