Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [karta grafiki] jaka lepsza od geforce 2 mx 400
Forum PHP.pl > Inne > Komputery i oprogramowanie
qwaq
Mam stary komputer.
Obecna karta grafiki geforce 2 mx 400 i potrzebuje lepszą na tym samym kompie.
Czy możecie mi doradzić jaką mam kupić ewentualnie gdy szukam to na co patrzeć.
Nie znam się dobrze na sprzęcie wiec proszę o pomoc sadsmiley02.gif
sztosz
AGP czy PCI? Jeśli AGP to x2 x4 czy x8?
skali
powiedz jeszcze ile przeznaczylbys na nowa grafe bo bez tego ani rusz i agp/pci?
strife
Witam,

Musisz zadać sobie jedno zasadniczne pytanie, czego oczekujesz od komputera. Jeśli zmieniasz kartę graficzną, aby sobie pograć w jakieś nowsze tytuły, to nie ma to najmniejszego sensu. Wyrzucisz tylko pieniądze w błoto.

Natomiast, jeśli trochę chcesz sobie ulepszyć komputer, aby w coś pograć to polecam ten artykuł ( http://pclab.pl/art22542.html, ew. masz jeszcze to http://pclab.pl/art17356-31.html ). Pewien wzrost wydajności będziesz miał, pozostaje tylko kwestia procesora, ramu itp.

Podaj więcej danych, jak stary to komputer. snitch.gif

Pozdrawiam.
qwaq
co do kompa to był stary juz pare lat temu

celeron 333MHz
327SDRAM
GeForce 2 MX400

co do płyty głównej to dopisze w domku

A co do złącza grafiki to tak jak wskazuje karta AGP
dzesi
Za bardzo z tym sprzętem nic nie zrobisz, jedynie do archiwum [ takie moje zdanie] .Jak masz wydawać kase na kartę do dołóż więcej i już za 600zł kupisz używanego della z 1,2mhz itd
sztosz
Modernizacja zabytków nie ma sensu, naprawdę. za 1000 zł można kupić dobre kompy na allegro smile.gif
qwaq
problem polega na tym że ze swoją pensją nie stać mnie na więcej jak 50 zł miesięcznie

wiec te 1000zł bede splacal 20 miesiecy i tak troche nie wieżę w kredyty
sztosz