Witam

Agencja mediów interaktywnych ImagoMedia poszukuje podwykonawcy na wdrożenie projektu w oparciu o system eZ Publish.

Zakres prac:
  1. Instalacja i konfiguracja centralnego systemu CMS eZ Publish.
    • zainstalowanie i skonfigurowanie aplikacji.
    • zainstalowanie i skonfigurowanie wszystkich oryginalnych dodatków.
  2. Skonfigurowanie w systemie strony głównej klienta.
    • dobór darmowego szablonu dla strony.
    • stworzenie struktury podstron.
  3. Skonfigurowanie w systemie 10 mini stron dla dystrybutorów klienta.
    • dobór darmowych szablonów dla mini stron.
    • stworzenie struktury podstron każdej z mini stron.
    • stworzenie redaktorów dla każdej z mini stron, z możliwością edycji tylko wskazanej treści.
  4. Skonfigurowanie w systemie centralnego sklepu internetowego z produktami klienta.
    • dobór darmowego szablonu dla sklepu.
    • stworzenie struktury sklepu.
    • migracja danych ze sklepu OSCommerce (jeśli możliwa).
  5. Skonfigurowanie w systemie kilku mini sklepów dla dystrybutorów klienta (jeśli możliwe).
    • dobór darmowych szablonów dla wyglądu mini sklepów.
    • stworzenie redaktorów dla każdego z mini sklepów, z możliwością dostępu tylko do wskazanej treści (np. jedynie do zamówień).
    • korzystanie przez mini sklepy ze struktury kategorii i produktów sklepu centralnego (jeśli możliwe).
Czas zakończenia prac: do uzgodnienia, preferowany 7 stycznia 2008.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie maili z CV lub listą dokonanych wdrożeń na adres praca[at]imagomedia.pl ze wskazaniem w tytule "Instalacja eZ Publish". Mile widziana (ale nie wymagana) wstępna wycena prac.

Prosimy o dopisanie w mailu klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97 (Dz. U. Nr 133 poz. 883)".

Dominik Marzec
Dyrektor kreatywny