Agencja mediów interaktywnych ImagoMedia poszukuje podwykonawcy na wdrożenie projektu w oparciu o system eZ Publish.
Zakres prac:
- Instalacja i konfiguracja centralnego systemu CMS eZ Publish.
- zainstalowanie i skonfigurowanie aplikacji.
- zainstalowanie i skonfigurowanie wszystkich oryginalnych dodatków.
- Skonfigurowanie w systemie strony głównej klienta.
- dobór darmowego szablonu dla strony.
- stworzenie struktury podstron.
- Skonfigurowanie w systemie 10 mini stron dla dystrybutorów klienta.
- dobór darmowych szablonów dla mini stron.
- stworzenie struktury podstron każdej z mini stron.
- stworzenie redaktorów dla każdej z mini stron, z możliwością edycji tylko wskazanej treści.
- Skonfigurowanie w systemie centralnego sklepu internetowego z produktami klienta.
- dobór darmowego szablonu dla sklepu.
- stworzenie struktury sklepu.
- migracja danych ze sklepu OSCommerce (jeśli możliwa).
- Skonfigurowanie w systemie kilku mini sklepów dla dystrybutorów klienta (jeśli możliwe).
- dobór darmowych szablonów dla wyglądu mini sklepów.
- stworzenie redaktorów dla każdego z mini sklepów, z możliwością dostępu tylko do wskazanej treści (np. jedynie do zamówień).
- korzystanie przez mini sklepy ze struktury kategorii i produktów sklepu centralnego (jeśli możliwe).
Zainteresowanych prosimy o przesłanie maili z CV lub listą dokonanych wdrożeń na adres praca[at]imagomedia.pl ze wskazaniem w tytule "Instalacja eZ Publish". Mile widziana (ale nie wymagana) wstępna wycena prac.
Prosimy o dopisanie w mailu klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97 (Dz. U. Nr 133 poz. 883)".
Dominik Marzec
Dyrektor kreatywny